Top 50 (van 100)quote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef YokiKater het volgende:
Ben je je eigen Top2000 aan het draaien Henk?
bij de toko oranje pakje van Arm&Hammer, bij de turk een strooibus Karbonatquote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!
Baking soda, kun je dat gewoon bij de supermarkt halen?Of zou gewone soda ook werken? (Op een waterstof atoom na is het eigenlijk precies het zelfde.)
Ook wazig dat ze citroensap (een zuur) bij de baking soda (een base) doen.
volgens mij is baking soda beter, maar geen idee waar je het kunt kopenquote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!
Baking soda, kun je dat gewoon bij de supermarkt halen?Of zou gewone soda ook werken? (Op een waterstof atoom na is het eigenlijk precies het zelfde.)
Ook wazig dat ze citroensap (een zuur) bij de baking soda (een base) doen.
En, heb je al wat bijgedragen?quote:Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende artiest stond vorig jaar in mijn Top 10. Dit jaar nét niet. Hij wil zijn debuutalbum gaan maken door te crowdfunden...
Nog niet, maar ik overweeg het wel. Ik zag het deze week heel vlug voorbijkomen, ik wil het nog even rustig bekijken. Ik vind deze man een enorm talent.quote:
https://www.huffingtonpos(...)b892e4b0df0de8b06a2fquote:Op zondag 31 december 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik overweeg het wel. Ik zag het deze week heel vlug voorbijkomen, ik wil het nog even rustig bekijken. Ik vind deze man een enorm talent.
Hmm, dan moeten we ff 16 km rijden.quote:Op zondag 31 december 2017 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de toko oranje pakje van Arm&Hammer, bij de turk een strooibus Karbonat
Daar zat ik ook aan te denken, maar beschadig je daar de boel niet mee?quote:Op zondag 31 december 2017 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar gewoon zeepsponsjes werken het beste. Helaas ervaring hier, het was hier allemaal zo smerig
Dat moet een andere zijnquote:Op zondag 31 december 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het is misschien niet wat jullie verwacht hadden, maar na lang beraad is Jimi Charles Moody terechtgekomen op #13....
Ook mooiquote:Op zondag 31 december 2017 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]13. Jimi Charles Moody - Only You
Mmmmm lekker bij de koffiequote:Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een kerstkransje..?
11. Alison Moyet - Reassuring Pinches
Kijk maar uitquote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef ToT het volgende:
Sow, vingers flink verbrand aan die klote-oven!
Ik had een stuk aluminiumfolie neergelegd om lekkend vet van het spek op te vangen, maar bij het open doen van de oven werd dat weggeblazen, dus legde ik het weer terug op z'n plaats en hield ik het wat op de bodem aangedrukt om er een schaaltje op te zetten (met water en kruiden e.d., wat dan verdampt en het vlees in trekt).
Maar ja; de oven heeft ook verwarming van de onderkant, en die hitte kwam uiteraard door de aluminiumfolie heen toen ik dat tegen de bodemplaat aan drukte!
Dat is eigenlijk ook niet zo slimquote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef ToT het volgende:
Sow, vingers flink verbrand aan die klote-oven!
Ik had een stuk aluminiumfolie neergelegd om lekkend vet van het spek op te vangen, maar bij het open doen van de oven werd dat weggeblazen, dus legde ik het weer terug op z'n plaats en hield ik het wat op de bodem aangedrukt om er een schaaltje op te zetten (met water en kruiden e.d., wat dan verdampt en het vlees in trekt).
Maar ja; de oven heeft ook verwarming van de onderkant, en die hitte kwam uiteraard door de aluminiumfolie heen toen ik dat tegen de bodemplaat aan drukte!
Joh!quote:Op zondag 31 december 2017 17:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook niet zo slim
Hoe ouder, hoe wijzer... gaat weer eens niet opquote:Op zondag 31 december 2017 17:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook niet zo slim
10. Bipolar Sunshine - Tears
Zeker een mooie tekst. Prachtig nummerquote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef livelink het volgende:
Nog even een gedeelte van de tekst van Liability van Lorde. Omdat het zo mooi en verdrietig is.
The truth is I am a toy that people enjoy
'Til all of the tricks don't work anymore
And then they are bored of me
I know that it's exciting
Running through the night, but
Every perfect summer's
Eating me alive until you're gone
Better on my own
They say, "You're a little much for me
You're a liability
You're a little much for me"
So they pull back, make other plans
I understand, I'm a liability
Get you wild, make you leave
I'm a little much for
E-a-na-na-na, everyone
They're gonna watch me
Disappear into the sun
You're all gonna watch me
Disappear into the sun
Dat ziet er goed uit. Wij eten wraps en taco's. Lekker makkelijk, maar niet echt feestelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 17:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En nu wachten maar om zo te gaan smikkelen!
Ja, klopt. Deze heeft al indruk gemaakt, de eerste keer dat je het draaide.quote:Op zondag 31 december 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]In huize-Livelink vonden ze dat geloof ik ook
Bipolar Sunshine heeft al eerder heel hoog in mijn jaarlijst gestaan met het nummer Daydreamer. Maar dat is wat meer poppy en opgetogen.quote:Op zondag 31 december 2017 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze heeft al indruk gemaakt, de eerste keer dat je het draaide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |