Het leeftquote:Op zondag 31 december 2017 16:42 schreef ToT het volgende:
Ik hoor vanuit de keuken een heel bekende stem!
20. dePresno - See You Soon
Moet ook gebeuren hèquote:Op zondag 31 december 2017 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Hehehe ja ik was ff het rooster van de oven aan het schrobben!
Zou maar zorgen dat alles er keurig uitziet jaquote:Op zondag 31 december 2017 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Hehehe ja ik was ff het rooster van de oven aan het schrobben!
18. Vera Blue - Magazine
Haha, oh?quote:Op zondag 31 december 2017 16:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zou maar zorgen dat alles er keurig uitziet ja![]()
Anders zal dat gerapporteerd worden
Smerig zeg...quote:Op zondag 31 december 2017 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, oh?
Nee de oven is aardig schandalig achtergelaten door de vorige bewoner, ook al beweerde hij het helemaal schoongemaakt te hebben!
De brandalarm was laatst al afgegaan toen we 'm aan deden.
Je hebt wel gelijk dat het aantal vrouwen laag is. Maar dat is niet iets waarmee ik bewust bezig ben. In 2014 stond Seinabo Sey op #1 met Younger. En dit jaar staan er in de Top 100 (tussen 100 en 51) ook zat vrouwenquote:
Ja de oven is nu weer aan het opwarmen, en het ruikt al weer aardig naar aangebrande meuk.quote:
Klinkt alsof je er nog wel meer werk aan gaat krijgen.quote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de oven is nu weer aan het opwarmen, en het ruikt al weer aardig naar aangebrande meuk.
Maar de kookplaat was ook hartstikke vet, en de afzuigkap is volgens mij echt nog NOOIT schoongemaakt, althans die binnenkant.
Zowel de afzuigkap als de kookplaat vertonen wel flinke schuurplekken op het rvs.
Ach het huis ziet er verder wel prima uit, maar de keuken is gewoon verwaarloosd en is wat verouderd. (2003, cheap-ass ding dat bij de bouw geplaatst is).quote:Op zondag 31 december 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er nog wel meer werk aan gaat krijgen.
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het huis ziet er verder wel prima uit, maar de keuken is gewoon verwaarloosd en is wat verouderd. (2003, cheap-ass ding dat bij de bouw geplaatst is).
Verder is het hier gewoon netjes hoor!
https://www.flaironline.nl/huishouden/oven-schoonmaken-met-soda/quote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de oven is nu weer aan het opwarmen, en het ruikt al weer aardig naar aangebrande meuk.
Maar de kookplaat was ook hartstikke vet, en de afzuigkap is volgens mij echt nog NOOIT schoongemaakt, althans die binnenkant.
Zowel de afzuigkap als de kookplaat vertonen wel flinke schuurplekken op het rvs.
Ja, echt schoon krijg je het op een gegeven moment niet meer. Dat is ook mijn ervaring. Alleen kan ik niemand anders de schuld gevenquote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!quote:Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.flaironline.nl/huishouden/oven-schoonmaken-met-soda/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |