ja, wasquote:Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom terugLekker de kleinzoon geknuffeld?
Ik heb nog aan je gedacht. Zo fijn dat je hem vandaag hebt kunnen zien. Mocht je hem ook vasthouden?quote:
Ik heb het keurig gevraagd, lekker vastgehouden en gezegd dat ik zijn oma benquote:Op zondag 31 december 2017 17:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog aan je gedacht. Zo fijn dat je hem vandaag hebt kunnen zien. Mocht je hem ook vasthouden?
ESF-gerelateerd?quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nummer waarmee ik jullie echt heb doodgeknuppeld in 2017...
quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het keurig gevraagd, lekker vastgehouden en gezegd dat ik zijn oma benna een poosje toch ook opa even de kans gegeven om hem ook vast te houden
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het keurig gevraagd, lekker vastgehouden en gezegd dat ik zijn oma benna een poosje toch ook opa even de kans gegeven om hem ook vast te houden
quote:Op zondag 31 december 2017 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Niet echt... hij is heel fragilequote:
Kan heel snel veranderen. Bij mijn jongste neefje dacht ik: is dit familie?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan heel snel veranderen. Bij mijn jongste neefje dacht ik: is dit familie?
Nu, 7 jaar later, zie ik 'm steeds meer op m'n broer lijken.
Ik zeg niks...quote:Op zondag 31 december 2017 17:34 schreef Tuned22 het volgende:
Ah, de spaghettivreter![]()
Dan toch Shame op 1 zeker
Natuurlijkquote:
06. Sondre Lerche - Bleeding Out Into The Blue
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
theothee gefeliciteerd, JustMie gefeliciteerd met de nieuwe kabouter, en iedereen hier een fijne jaarwisseling en een goed en gezond nieuw jaar!
Jij ook alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst, sachaquote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
theothee gefeliciteerd, JustMie gefeliciteerd met de nieuwe kabouter, en iedereen hier een fijne jaarwisseling en een goed en gezond nieuw jaar!
Dank en doe voorzichtig met de jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
Van hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef sacha het volgende:
Ik weet niet of en hoe ik toen gereageerd heb. Ik zal hem eens onbevooroordeeld beluisteren.quote:Op zondag 31 december 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Toen ik de nummer 5 voor het eerst draaide, was de reactie uitermate lauw. Maar het nummer grijpt me. Alles klopt. Het is ijzersterk....
04. Grey feat. Avril Lavigne & Anthony Green - Wings Clipped
Bedanktquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef livelink het volgende:
De tijd is trouwens voorbij gevlogen, Elf.
Fijne show was dit.
Je hebt wel gigantisch je best gedaanquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktEn we zijn nog niet eens klaar
De mooiste 3 nummers komen nog
Ja, het raakte mij inderdaad niet echt. Ik vond het wel mooi hoor, maar het had voor mij niet dat extra wat ik eerder bij sommige nummers wel echt had.quote:
Thanksquote:Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt wel gigantisch je best gedaan
![]()
Echt wel! Flink veel tijd in gestoken ook!quote:Op zondag 31 december 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt wel gigantisch je best gedaan
![]()
Die moet wel heel licht zijn!quote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
03. Sean Christopher - Paper Plane Pilot
Je hebt snel geleerd bij de burenquote:
We nomineren 'm voor de radio49 Nobelprijsquote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel! Flink veel tijd in gestoken ook!
Maar dan anders en beterquote:
Ik had het kunnen weten, ja.quote:Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
Op #2 staat iemand die ik bijzonder getalenteerd vind. Hij schreef ook het nummer van Tom Chaplin dat eerder voorbij kwam
Dan moeten we die eerst instellenquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We nomineren 'm voor de radio49 Nobelprijs
quote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
We nomineren 'm voor de radio49 Nobelprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |