Gezelligquote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat de keren dat ik een oudejaarsconference heb gekeken op de hand van een dubbel geamputeerde te tellen zijn en dat zal dit jaar niet anders zijn. Ga vanavond naar vrienden, we gaan BBQ'en.Die kolen zullen wegwaaien, we zullen zien. Top 2000 gaat wel aan daar denk ik, we deden gisteren ook samen de quiz dus we zitten er helemaal in.
Zeker niet in december?quote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongens het wordt stil in mij en das niet vaak.
Niet alleen de nummers van muse.quote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef nijnja het volgende:
Ik ben vast niet de eerste... Maar waarom zijn alle nummers van muse ingekort?
quote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga eind van de middag richting vrienden, en dan zal ik niet meer luisteren denk ik
Ik heb nergens woorden voorquote:
Vanavond wel op de achtergrondquote:Op zondag 31 december 2017 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Blijven jullie luisteren tot het einde, of gaan jullie op een gegeven moment wat anders doen? Ik ga wel Youp kijken enzo.
quote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Kyran het volgende:
Beste top 2000 vrienden! Het was weer een genoegen en een super gezellig weekje.
Ik taai zo af richting vrienden. Daar gaan we wel verder met kijken en zal af en toe vast wel een genotspost maken
Een hele fijne jaarwisseling allemaal en hopelijk zien we elkaar ergens anders op FOK en anders tot volgend jaar
Omdat Radio 2.quote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef nijnja het volgende:
Ik ben vast niet de eerste... Maar waarom zijn alle nummers van muse ingekort?
quote:
Ik weet niet of ik je straks nog spreek hier... maar veel plezier en een hele fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik thuis zou blijven zou ik blijven luisteren, maar ik ga naar vrienden en daar staat ie de afgelopen 2 jaar alleen in een zijkamertje op.
Ooit moet het ophoudenquote:
Ik voel me echt lam maar typen kan ik altijd nog welquote:Op zondag 31 december 2017 14:17 schreef Isorden het volgende:
De tering de drank gaat mn type skills beinvloeden (maar dit type ik dan weer in 1x goed)
Tijdens het voetballen met kransen?quote:Op zondag 31 december 2017 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Amsterdam is het jaarlijks Stil In Mei
Ieder jaar weer jammer hequote:Op zondag 31 december 2017 14:17 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
De druppelsgewijze uittocht van T2000-topic-leden gaat beginnen. Ik word weemoedig.
Ik denk dat ik deze morgen of zo wel terugkijk.quote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
GezelligIk ben altijd wel van de oudejaarsconferences
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |