wat een k*tvriendenquote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik thuis zou blijven zou ik blijven luisteren, maar ik ga naar vrienden en daar staat ie de afgelopen 2 jaar alleen in een zijkamertje op.
Na One ga ik naar een feestje met vrienden lekker zuipenquote:Op zondag 31 december 2017 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Blijven jullie luisteren tot het einde, of gaan jullie op een gegeven moment wat anders doen? Ik ga wel Youp kijken enzo.
Ik denk dat de keren dat ik een oudejaarsconference heb gekeken op de hand van een dubbel geamputeerde te tellen zijn en dat zal dit jaar niet anders zijn. Ga vanavond naar vrienden, we gaan BBQ'en.quote:Op zondag 31 december 2017 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Blijven jullie luisteren tot het einde, of gaan jullie op een gegeven moment wat anders doen? Ik ga wel Youp kijken enzo.
Dag Kyran, bedankt voor je gezelligheid en aanwezigheid hier.quote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Kyran het volgende:
Beste top 2000 vrienden! Het was weer een genoegen en een super gezellig weekje.
Ik taai zo af richting vrienden. Daar gaan we wel verder met kijken en zal af en toe vast wel een genotspost maken
Een hele fijne jaarwisseling allemaal en hopelijk zien we elkaar ergens anders op FOK en anders tot volgend jaar
Ja matig he. Anderzijds heb ik die liedjes toch allemaal wel gehoord dus ik kan het wel hebbenquote:
Dijk van een plaatquote:
Hele fijne jaarwisseling! Tot in het nieuwe jaarquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Kyran het volgende:
Beste top 2000 vrienden! Het was weer een genoegen en een super gezellig weekje.
Ik taai zo af richting vrienden. Daar gaan we wel verder met kijken en zal af en toe vast wel een genotspost maken
Een hele fijne jaarwisseling allemaal en hopelijk zien we elkaar ergens anders op FOK en anders tot volgend jaar
Eensquote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef essnhills het volgende:
deze vind ik ook wel![]()
Vanavond, toont het leven zijn ware gezicht!!
Omdat Muse, gelukkigquote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef nijnja het volgende:
Ik ben vast niet de eerste... Maar waarom zijn alle nummers van muse ingekort?
Ik ga eind van de middag richting vrienden, en dan zal ik niet meer luisteren denk ikquote:Op zondag 31 december 2017 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Jij gaat echt zooo hard hoorquote:Op zondag 31 december 2017 14:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die Jägermeister van net heeft niet echt geholpen
ik kan er geen hout van zagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |