Gaspedaalmuziekquote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Best Car Song geweest volgens mij
Nou hier is de bekendste 'artiest' Huub Hangop. Wie zeg je, ja precies, Huub Hangop.quote:Op zondag 31 december 2017 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Dordrecht hebben we gelukkig cultuurdragers als Willie Batenburg en Jan van Est.
Dat is het hele repertoire van GE toch?quote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Poeh dat nummer is ook wel echt superlekkerquote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef Cee het volgende:
Ik reed trouwens vanochtend auto toen Knights of Cydonia langs kwam, probeer je dan maar aan de limiet te houden.
Bij Top Gear. De keuze van Clarkson was Radar Lovequote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind de albumtracks van ABBA heel weinig aan hoorquote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef TheVulture het volgende:
ABBA en Queen zijn echt de enige bands die nooit een kutplaat gemaakt hebben
Deze ken ikquote:
Flash Gordon?quote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Van die broek met die zakken aan zijkant toch?quote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou hier is de bekendste 'artiest' Huub Hangop. Wie zeg je, ja precies, Huub Hangop.
Hoe hoog staat Je Bent Zo Lelijk Van Dichtbij ook alweer? Komt die nog vanavond?quote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou hier is de bekendste 'artiest' Huub Hangop. Wie zeg je, ja precies, Huub Hangop.
Vergeet Pink Floyd nietquote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ja die cd heb ik nog liggen hierquote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij Top Gear. De keuze van Clarkson was Radar Love
Heerlijk tochquote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze ken ik![]()
![]()
![]()
Man wat heb ik daar te vaak om gelachen!
quote:Op zondag 31 december 2017 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die broek met die zakken aan zijkant toch?
Veel vloeken.quote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef Cee het volgende:
En ik zat zojuist in de auto op weg terug toen Gijs lekker uiig dacht te doen met zijn loeiende koeien voor Hallelujah, wat was de algemene tendens in dit topic toen? Ik moest aan jullie denken.
smerig mad.quote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef Cee het volgende:
En ik zat zojuist in de auto op weg terug toen Gijs lekker uiig dacht te doen met zijn loeiende koeien voor Hallelujah, wat was de algemene tendens in dit topic toen? Ik moest aan jullie denken.
Jadadadadaaaaaaaadadadaaadaaquote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker nummertje hoor, maar top 100 materiaal?
We hadden bijna met brandende fakkels naar dat caf gereden en Gijs ritueel geslachtquote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef Cee het volgende:
Samenvatting:quote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef Cee het volgende:
Ohquote:
Dit is wel een klassieker toch?quote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker nummertje hoor, maar top 100 materiaal?
Perfecte beschrijvingquote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef alopio het volgende:
[..]
We hadden bijna met brandende fakkels naar dat caf gereden en Gijs ritueel geslacht
Ga het straks wel even teruglezen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef alopio het volgende:
[..]
We hadden bijna met brandende fakkels naar dat caf gereden en Gijs ritueel geslacht
quote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Het schijnt dat Freddie nog steeds de outro zingt
Ik vergat nog Milly Scott en Saskia & Serge.quote:Op zondag 31 december 2017 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Dordrecht hebben we gelukkig cultuurdragers als Willie Batenburg en Jan van Est.
Ja dat moetquote:Op zondag 31 december 2017 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierbij denk ik dan: tja moet dit zo hoog?
quote:Op zondag 31 december 2017 14:24 schreef MTheBassman het volgende:
Annemiekgodin, bijna te lam om haar te vegen![]()
![]()
Annemieke is een godinquote:Op zondag 31 december 2017 14:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Annemieke weet hoe het werkt. NIET DOOR EEN INTRO HEEN LULLEN
Godin.quote:Op zondag 31 december 2017 14:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Annemieke weet hoe het werkt. NIET DOOR EEN INTRO HEEN LULLEN
en kleine stap voor de mensheid, een grote stap voor een hondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |