Ik weet niet precies welke dat is, maar de huidige positie is inderdaad nogal overschat.quote:Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond in 2012 op een prima plek.
True, dan doen ze er nog even een tandje extra bij...quote:Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat is nog ‘t ergst bij Liverpool Rain: doen alsof je fucking Mersey side bent geboren
919quote:Op zondag 31 december 2017 09:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke dat is, maar de huidige positie is inderdaad nogal overschat.
Je moet toch ergens over klagen. De volgorde lig ik ook niet zo wakker van (al geef ik wel zo af en toe mijn mening), ik ga niet crystal MAD worden omdat zooi van Claudia de Breij boven Split Enz staat, als er mooie liedjes uit vallen is dat natuurlijk jammer.quote:Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgorde en samenstelling zal me een worst zijn, het is slechts 'een' lijst.
Morgen en volgende week zal die weer anders zijn...
RIP Thé...
En die zijn bijna allemaal vanaf ongeveer 2004 uitgebracht. Toen o.a. die huilebalken ala James Blunt (en andere mannelijke weekdieren) hun intrek namen in popland.quote:Op zondag 31 december 2017 09:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het stoort me dit jaar erger dan andere jaren, al die niet-bijzondere nummers die in de top2000 staan. En ik weet het, het is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten, maar er waren toch jaren dat de laatste dag bijna alleen maar genieten was, volgens mij.
Och je moet zo denken: al deze nummers staan lager dan Disturbed.quote:Op zondag 31 december 2017 09:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke dat is, maar de huidige positie is inderdaad nogal overschat.
Ik heb geen zin meer om bewust te klagen over welke muziekkeuze dan ook.quote:Op zondag 31 december 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet toch ergens over klagen. De volgorde lig ik ook niet zo wakker van (al geef ik wel zo af en toe mijn mening), ik ga niet crystal MAD worden omdat zooi van Claudia de Breij boven Split Enz staat, als er mooie liedjes uit vallen is dat natuurlijk jammer.
Maar ik klaag er wel af en toe over als iets te laag of hoog staat
Ik heb wel het idee dat eergisteren steeds beter wordt als dag van de lijst. Steeds mooiere klassiekers die wegzakken, maar dan degene die je nauwelijks nog hoort op de radio.quote:Op zondag 31 december 2017 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klagen hoort ook gewoon bij de Top 2000. Ze zouden toch alle 2000 maar goed zijn, zeg.
Dit hoor je zo vaak op Radio 2, daarom wel een beetje klaar mee. Eigenlijk is t best een toffe plaat
quote:Op zondag 31 december 2017 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat eergisteren steeds beter wordt als dag van de lijst. Steeds mooiere klassiekers die wegzakken, maar dan degene die je nauwelijks nog hoort op de radio.
Kloptquote:Op zondag 31 december 2017 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat eergisteren steeds beter wordt als dag van de lijst. Steeds mooiere klassiekers die wegzakken, maar dan degene die je nauwelijks nog hoort op de radio.
Hier ben ik het mee eens ja.quote:Op zondag 31 december 2017 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De top X blijft ook redelijk stabiel, dat ken je allemaal wel.quote:Op zondag 31 december 2017 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaas ik me ook over.quote:Op zondag 31 december 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
En Elbow, hoe kan One Day Like This op 139 staan?
Moderne klassieker als je het mij vraagt.quote:Op zondag 31 december 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
En Elbow, hoe kan One Day Like This op 139 staan?
Peacequote:
quote:
VNV Nation, top!quote:Op zondag 31 december 2017 10:11 schreef laxus13 het volgende:
Zo is ff wat hapjes klaarmaken voor vnv
De hele week ja. Plus dat ik eigenlijk de hele week niet geheel fit was..quote:Op zondag 31 december 2017 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]u is laat, de leeftijd begint een rol te spelen?
quote:
quote:
Ja, dat heb ik meegekregen. Ben je nu wel weer opgeknapt?quote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
De hele week ja. Plus dat ik eigenlijk de hele week niet geheel fit was..
Ik vind de strijkers eigenlijk belangrijkerquote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef Cee het volgende:
De stem van Guy Garvey maakt toch wel een heel groot deel van dit nummer hoor.![]()
![]()
Ups en soms een down... dus ja, maar de vermoeidheid gaat wel een rol spelenquote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meegekregen. Ben je nu wel weer opgeknapt?
Zeker op een dag als vandaag...quote:Op zondag 31 december 2017 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de strijkers eigenlijk belangrijker
quote:
Verkapte kijk-mij-eens-hipster-zijn postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik schrik me altijd de tering van die toeters aan het begin van het album.quote:Op zondag 31 december 2017 10:15 schreef Bugno het volgende:
Mooi hoor dit...jammer dat ze niveautje Seldom Seen Kid nooit meer gehaald hebben.
Loneliness Of A Tower Crane Driver
Diaanquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-hipster-zijn postDat was een van de beste concerten die ik me kan herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoiquote:Op zondag 31 december 2017 10:14 schreef Djeez het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Een minder uurtje nu, veel van deze eeuw. Jammer
Ging het ook wel.. je kon écht niet meer alle posts lezen en dat is jammerquote:Op zondag 31 december 2017 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ups en soms een down... dus ja, maar de vermoeidheid gaat wel een rol spelen![]()
En zelfs ik vond het gisteravond echt te snel gaan.
Standaard bij nr. 2 beginnen. Doe ik sowieso heeel vaak.quote:Op zondag 31 december 2017 10:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrik me altijd de tering van die toeters aan het begin van het album.
quote:Op zondag 31 december 2017 10:14 schreef Djeez het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik vind Mirrorball juist érg mooiquote:Op zondag 31 december 2017 10:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Standaard bij nr. 2 beginnen. Doe ik sowieso heeel vaak.
Mooiste Elbow nummer jaquote:Op zondag 31 december 2017 10:15 schreef Bugno het volgende:
Mooi hoor dit...jammer dat ze niveautje Seldom Seen Kid nooit meer gehaald hebben.
Loneliness Of A Tower Crane Driver
Prachtig toch.quote:
Billy Joel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
De Bryan Ferry versie van dit nummer is en blijft het mooist
Ja, en is prachtigquote:Op zondag 31 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Billy Joel deze niet ook ooit gezongen?
quote:Op zondag 31 december 2017 10:14 schreef Djeez het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |