Je was even onscherp.quote:
Ja, bij het lampje.quote:
ligt eraan hoe je username hier is... toch Laxus?quote:
Vooral online is er echt zoveel te vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek een goede stevige (10%+) Amerikaanse stout met koffie vanille smaak, is er zoiets hier te krijgen?
Wat doet-ie?quote:
Hier kan ik me in vinden (quote:
Als ik hier lang stop met posten is het ruzie, ben ik na tien minuten weer terug, dan was het optie tweequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend! Een ding is wel zeker... je stopt hier met posten.
1800000000000000000000000000000quote:
Eerder bij 263 dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen nummer 265, voor die ene user die nog moest stofzuigen.
Darten.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik hier lang stop met posten is het ruzie, ben ik na tien minuten weer terug, dan was het optie twee
Ken je dat liedje van Missy Elliot?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik hier lang stop met posten is het ruzie, ben ik na tien minuten weer terug, dan was het optie twee
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mexquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tip voor Pip
Je moet casual gedag zeggen, vragen hoe het was en dan opmerken: "Je zult wel moe zijn?" en dan hopen dat ze rechtstreeks naar boven gaat.
Vluggertje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gotchaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tip voor Pip
Je moet casual gedag zeggen, vragen hoe het was en dan opmerken: "Je zult wel moe zijn?" en dan hopen dat ze rechtstreeks naar boven gaat.
Staat fast car zo hoog ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
oh fak. kronenburg park en fast car zij na elkaar midden in de nacht zie in nu.![]()
![]()
Oh dat. Rip.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat ik er vannacht denk ik niet meer ben in dit topic.
10 minuten is de lange versie toch?quote:
Je zit er wel naast op de bank toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |