Je was even onscherp.quote:
Ja, bij het lampje.quote:
ligt eraan hoe je username hier is... toch Laxus?quote:
Vooral online is er echt zoveel te vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek een goede stevige (10%+) Amerikaanse stout met koffie vanille smaak, is er zoiets hier te krijgen?
Wat doet-ie?quote:
Hier kan ik me in vinden (quote:
Als ik hier lang stop met posten is het ruzie, ben ik na tien minuten weer terug, dan was het optie tweequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend! Een ding is wel zeker... je stopt hier met posten.
1800000000000000000000000000000quote:
Eerder bij 263 dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen nummer 265, voor die ene user die nog moest stofzuigen.
Darten.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik hier lang stop met posten is het ruzie, ben ik na tien minuten weer terug, dan was het optie twee
Ken je dat liedje van Missy Elliot?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik hier lang stop met posten is het ruzie, ben ik na tien minuten weer terug, dan was het optie twee
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mexquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tip voor Pip
Je moet casual gedag zeggen, vragen hoe het was en dan opmerken: "Je zult wel moe zijn?" en dan hopen dat ze rechtstreeks naar boven gaat.
Vluggertje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gotchaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tip voor Pip
Je moet casual gedag zeggen, vragen hoe het was en dan opmerken: "Je zult wel moe zijn?" en dan hopen dat ze rechtstreeks naar boven gaat.
Staat fast car zo hoog ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
oh fak. kronenburg park en fast car zij na elkaar midden in de nacht zie in nu.![]()
![]()
Oh dat. Rip.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat ik er vannacht denk ik niet meer ben in dit topic.
10 minuten is de lange versie toch?quote:
Je zit er wel naast op de bank toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oscarquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
10 minuten is de lange versie toch?
Toch?
Neenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
10 minuten is de lange versie toch?
Toch?
Ze is nog even ergens anders naartoe gegaan?quote:
Wat leuk, al die kennis over bier. Zo veel soorten. Had aan koffie en vanille nooit gedacht. Kriek is al lekker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral online is er echt zoveel te vinden.
Een goede stout, maar niet Amerikaans, is bijvoorbeeld de Motorolie Mexican Vanilla. Paar jongens uit Heiloo, die echt kneitergoede stouts maken. Waaronder een aantal met vanille en koffiesmaak. Denk dat deze specifieke stout zo ongeveer overal nog wel te krijgen is.
Als je online zoekt naar stouts van Prairie kom je ook heel veel mooi spul tegen, vaak ook met koffie en vanille. Of Jackie O's, die weten er ook wel raad mee. Kan je meteen je hele portemonnee leegkloppen, maar dat is het wel waard.
Ja ik heb in Death Valley zo'n goddelijke stout op, alleen was die van de tap en ben vergeten hoe die heet. Maar ik ga eens op onderzoek uit, ik drink niet zo veel dus een beetje prijzig bier is niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een goede stout, maar niet Amerikaans, is bijvoorbeeld de Motorolie Mexican Vanilla. Paar jongens uit Heiloo, die echt kneitergoede stouts maken. Waaronder een aantal met vanille en koffiesmaak. Denk dat deze specifieke stout zo ongeveer overal nog wel te krijgen is.
Als je online zoekt naar stouts van Prairie kom je ook heel veel mooi spul tegen, vaak ook met koffie en vanille. Of Jackie O's, die weten er ook wel raad mee. Kan je meteen je hele portemonnee leegkloppen, maar dat is het wel waard.
Ik heb besloten om niet te kijken wat er midden in de nacht allemaal voorbij komt. Is toch veel te veel genot waardoor ik alleen maar spijt ga krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
oh fak. kronenburg park en fast car zij na elkaar midden in de nacht zie in nu.![]()
![]()
Ik verwacht haar zometeen thuis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ze is nog even ergens anders naartoe gegaan?
Waarom drink je geen koffie als je koffie wil proevenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
BOWIE
RIP![]()
* OscarMopperkont pinkt traantje weg
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat krijgen we nog van Bowie (zonder de noteringen te verklappen aub), Space Oddity, Heroes en Under Pressure?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |