Ik hoop het laatste voor jequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen komt zo thuis van de bios.
We hebben eerder deze week flinke ruzie gehad. Voor mijn gevoel hadden we alles uitgepraat vanmiddag. Maar ik weet het niet zeker.
Ik twijfel dus of we zo verder gaan met bakkeleien of dat we makeup sex gaan hebben.
Je moet casual gedag zeggen, vragen hoe het was en dan opmerken: "Je zult wel moe zijn?" en dan hopen dat ze rechtstreeks naar boven gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben eerder deze week flinke ruzie gehad. Voor mijn gevoel hadden we alles uitgepraat vanmiddag. Maar ik weet het niet zeker.
Ik twijfel dus of we zo verder gaan met bakkeleien of dat we makeup sex gaan hebben.
ik zou zeggen kies voor het tweede, dan maar een derde pippenkooter.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben die er een cover vanquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cover van Koudspel is dan wel weer overal en nergens een hit geweest. De aarde is een smakeloze planeet.
Mijn oudejaarsfeessie is drie uur geleden al begonnen hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2005 kwam deze langs toen ik naar mijn oudejaarsfeesie ging
Het één sluit het ander niet uit hè.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Spannend! Een ding is wel zeker... je stopt hier met posten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen kennende zal dat bakkeleien wordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Zie mijn postquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend! Een ding is wel zeker... je stopt hier met posten.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je moet casual gedag zeggen, vragen hoe het was en dan opmerken: "Je zult wel moe zijn?" en dan hopen dat ze rechtstreeks naar boven gaat.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, doe hem nu ook maar even want ik snap nog steeds niet van die snijtafel waar jullie het over hebben.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Makeup seks na Alice Cooper klinkt vreemd
Paradise, ja.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Duh.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]Zodat hij t2k kan blijven kijken
Seks klinkt sowieso al vreemd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
FOK!quote:
Zo beter.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]Zodat hij t2k kan blijven kijken hier kan blijven posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |