tis nu wel iets beter dan een uur geleden gelukkig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik loop te stressen om verdomme de top 2000
Waar gaat het heen met mijn leven
Dit is anders wel kwaliteits muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wow
Echt de gekste platen hebben in de top 50 gestaan ben ik in dit topic achtergekomen.
Caro Emerald en Ge Reinders
* OscarMopperkont zal vanaf morgen uur of 12 flink minder meepostenquote:
Nee niet eens, hij is ook zijdelings darten aan het kijken. Als ze bijna 16 jaar gaan ze vaak later dan jezelf naar bed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Twan doet alsof hij zich in de lijst interesseert om maar zo lang mogelijk op te mogen blijven.
Ja maar alsnog te snel... Misschien vind ik daarom de nacht zo chillquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis nu wel iets beter dan een uur geleden gelukkig.
Ja, doe hem nu ook maar even want ik snap nog steeds niet van die snijtafel waar jullie het over hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik overweeg wakker te blijven tot Kronenburg Park zodat ik jullie nog een keer kan vermoeien met de Snijtafel.
Stond ie op je bandje? Altijd naar mij luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijna op gestemd.
Als ik naar Diaan had geluisterd.
En Paradise van gehakt Broodquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen in Nederland een hit geweest. Net als Wild Places. En Lion in the Morning Sun
u leest het: indoctrinatie werkt!quote:
Dan 310quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zal vanaf morgen uur of 12 flink minder meeposten
Lief dagboek,quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen komt zo thuis van de bios.
We hebben eerder deze week flinke ruzie gehad. Voor mijn gevoel hadden we alles uitgepraat vanmiddag. Maar ik weet het niet zeker.
Ik twijfel dus of we zo verder gaan met bakkeleien of dat we makeup sex gaan hebben.
Ik woon in Den Haag, Liefmans en Lindemans drink ik sowieso niet omdat ze kunstmatige zoetstoffen gebruiken en daar word ik ziek van.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kriek Mariage Parfait of de gewone Oude Kriek van Boon is altijd goed, die kun je in de meeste fatsoenlijke slijterijen wel vinden.
Als je naar de wat betere slijter gaat kun je over het algemeen ook wel de Oude Kriek van 3 Fonteinen vinden, dat is echt goddelijk spul. Eigenlijk is bij een echt goede slijter sowieso alles wat bij de krieken staat enorm goed te doen. Alleen dat standaardspul van Lindemans en Liefmans moet je laten voor wat het is.
Waar woon je ergens? Dan kan ik kijken of daar ergens in de buurt een goede slijter te vinden is.
Ook alleen hier op single uitgebracht. Kwam weer eens door een DJ.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen in Nederland een hit geweest. Net als Wild Places. En Lion in the Morning Sun
quote:
Ook Dirty Old Man en Worn Down Pianoquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
One van U2 en Mary J. Blidgequote:
Cover van Koudspel is dan wel weer overal en nergens een hit geweest. De aarde is een smakeloze planeet.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stond ie op je bandje? Altijd naar mij luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |