Nee, dit was een epische transitiequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wou al zeggen, hoort dit nog bij Hozier
quote:
Voor commercieel bier hebben die het echt goed begrepen. De Witte Trappist vind ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Daar ging iets verkeerd, ik zei dus dat ik een keer in een klooster in Polen was wat de enige plek was waar ze het Nederlandse La Trappe verkochten in polen, en ze hadden ook gewoon alle soorten.
Ik loop te stressen om verdomme de top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
Bijlezen in dit topic is echt geen doen joh.![]()
Lager dan Rood.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
Twan doet alsof hij zich in de lijst interesseert om maar zo lang mogelijk op te mogen blijven.
Ik zeg u schandequote:
Dat moet wel gezegd blijven jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil nog een keer m'n waardering uitspreken voor het gifje in de OP
Wowquote:
quote:
19 was wel wat overdreven maar op oudjaar was wel leukquote:
Ik overweeg wakker te blijven tot Kronenburg Park zodat ik jullie nog een keer kan vermoeien met de Snijtafel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
*vinkt mijn Alice in Chains grap af.
Meen jequote:
Kriek Mariage Parfait of de gewone Oude Kriek van Boon is altijd goed, die kun je in de meeste fatsoenlijke slijterijen wel vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zoek een goeie zure kriek, weet je iets voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |