quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, heb je kinderen, ga je met vuurwerk klooien
Sooooowquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er schijnen daar wel wat gillende keukenmeiden gesignaleerd te zijn.
Soms is dat inderdaad zo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig, ik vind het prima om een beetje offtopic te gaan maar ik kan gewoonweg geen enkel gesprek bijhouden
Gaat ook wel heel hard de laatste 4 uurquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig, ik vind het prima om een beetje offtopic te gaan maar ik kan gewoonweg geen enkel gesprek bijhouden
Dit heb ik ook vaak met die nieuwere liedjes hoog in de lijst.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hozier.... was ooit een leuk liedje, daarna echt helemaal kapot gedraaid, tegenwoordig dus gewoon Oorherpes
Dat zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef Bugno het volgende:
271 Redemption Song Bob Marley & The Wailers![]()
![]()
270 Boulevard Of Broken Dreams Green Day
269 Take Me To Church Hozier
268 Halo Of Flies Alice Cooper
267 Life On Mars David Bowie![]()
266 Du Peter Maffay265 I Want To Break Free Queen
264 Fortunate Son Creedence Clearwater Revival![]()
263 A Sky Full Of Stars Coldplay
262 California Dreamin' The Mamas & The Papas![]()
261 Sara Fleetwood Mac
260 Troy Sinead O'Connor![]()
![]()
![]()
259 Ain't No Sunshine Bill Withers![]()
![]()
Wordt nog uurtje wakker blijven
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, heb je kinderen, ga je met vuurwerk klooien
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sowieso, met vuurwerk klooien_____!!!
Stoppen bij nummer 54 neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:01 schreef Bugno het volgende:
Morgenochtend trouwens misschien nog hier..dan aan de bak voor hapjes, verjaardag en dan naar het uiteinde toe met bekenden die niet luisteren
Prima nummer, wel veel te hoogquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:01 schreef Isorden het volgende:
Ik vind dat nummer van Hozier zo een zeikplaat hè![]()
Bohhh, R_R, wij moeten muziekavondje plannen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn broekje ligt al maximaal op de enkels voor 259.
Wasda? Vrees dat ik dat niet ga halen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoppen bij nummer 54 neem ik aan?
Disturbedquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wasda? Vrees dat ik dat niet ga halen.
Die clip vind ik wel echt heel goed, en het nummer gewoon solide. Maar ik luister dan ook geen radio dus ik ben er niet mee doodgegooidquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:01 schreef Isorden het volgende:
Ik vind dat nummer van Hozier zo een zeikplaat hè![]()
Haha. hahahaha.quote:
Sara heeft juist altijd rond de laatste nacht gehangen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef cafca het volgende:
Halo of Flies was toch altijd top 100 materiaal?
Sara ook trouwens...
Sara niet echt volgens mij, HoF welquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef cafca het volgende:
Sara ook trouwens...
Is al gespeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja vanaf nu zal t wel wat rustiger worden, want darts.
vroeger was een journalist meer onschendbaar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
De dood van journalisten is niet zozeer t probleem, als wel t feit dat er gezaagd wordt aan de geloofwaardigheid van journalisten. Het wegzetten van journalistieke berichten als "een mening" of "een kant van de medaille" of erger nog: als fakenews. Dat is bijna net zo dodelijk als de fysieke moord op een journalist om wat ze doen.
Hele beangstigende trend is dat inderdaad. Net als dat nieuws van bepaalde kranten of media meteen LINKS!!!11 of RECHTS!!1 is en daardoor niet klopt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
De dood van journalisten is niet zozeer t probleem, als wel t feit dat er gezaagd wordt aan de geloofwaardigheid van journalisten. Het wegzetten van journalistieke berichten als "een mening" of "een kant van de medaille" of erger nog: als fakenews. Dat is bijna net zo dodelijk als de fysieke moord op een journalist om wat ze doen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Jan-Willem toch een held van een DJHoe hij van muziek houdt, daar kunnen we allemaal nog wat van leren.
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Jan-Willem toch een held van een DJHoe hij van muziek houdt, daar kunnen we allemaal nog wat van leren.
Ja ik luister het nummer daarvoor als laatstequote:
Dat is de erfenis van Trump.. dictatoriale regimes die al het onwelvalligs als Fake News afdoen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Halo of Flies heeft op 11 gestaan. Laatste jaren ver weggezakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef cafca het volgende:
Sara ook trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |