quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed dat ze dat weer gaat doen!
absoluut!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat een bazenplaat
Er moet meer reggae in de lijst.
Nattekrantquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag niks kritisch op Max zeggen, dan fileren ze je daar allemaal. Komt ook door het beleid wat gevoerd wordt daar door Nattekrant.
Dan noem je ook iemandquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag niks kritisch op Max zeggen, dan fileren ze je daar allemaal. Komt ook door het beleid wat gevoerd wordt daar door Nattekrant.
Ze had al eerder dood moeten zijn??quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook de club van 27.
Veels te laat natuurlijk.
Daar houd ik niet van, ja het is een talent en hij doet veel goed, maar er gaat ook weleens iets mis. Wees een beetje realistisch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oeps ik ging daar iets buiten mijn boekje.. dit heb ik niet gezegd.quote:
same here!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef Persefoneia het volgende:
Hippie.... ik had dat graag geweest. Gooi de boel maar in de vw bus en gaan.....
Yup, had een hoop gekrijs gescheeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had al eerder dood moeten zijn??
Dat dus!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Janis Joplin best wel fantastisch!
Wat een emotie in haar stem...
En de tekst hier.. Freedom is just another word for nothing left to lose.
Kun je voortaan vanaf nu elk jaar een lijst vol met Blof, Kensington, Racoon, Bruno Mars en Acda & de Munnik stemmen, zijn we daar ook vanaf?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
Redemption song.... jaren geknokt om dat ding in de top 2000 te krijgen. Ik stem een jaar niet, wat denk je? Ja hoor... kwam erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |