Ik op S.O.S.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Mijn stem is naar Does your Mother know uitgegaan. Ook een beetje a-typisch Abba omdat een van de mannen (die over het algemeen zonder baard) de leadvocals heeft.
Oh ja tijdens seizoen volg ik F1 wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
F1 is wel echt heel druk. Verder is FOK! inderdaad nergens meer echt leading in denk ik maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. Ja met sommige TV programmas (Utopia sowieso)
Da's nu redemption!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
Redemption song.... jaren geknokt om dat ding in de top 2000 te krijgen. Ik stem een jaar niet, wat denk je? Ja hoor... kwam erin!
Ik trok het F1 topic op een gegeven moment echt niet meer, teveel Max-gefap, vooral in 2016 (vorig jaar geen poging gedaan).quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
F1 is wel echt heel druk. Verder is FOK! inderdaad nergens meer echt leading in denk ik maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. Ja met sommige TV programmas (Utopia sowieso)
Ik heb gestemd eropquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
Redemption song.... jaren geknokt om dat ding in de top 2000 te krijgen. Ik stem een jaar niet, wat denk je? Ja hoor... kwam erin!
Het is een complot. Schrijf er een artikel over!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
Janis kan ik wel missen, let's go!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
bijna weer reclame, nog 1 nummer hierna
Wat goed dat ze dat weer gaat doen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef Zorro het volgende:
O ik heb nog even
Vriendin heeft lang niet gereden en is weer bezig dat vaker te doen. Maar nu moet ik mee als begeleiding bij het halen van mijn dochter op een nieuwe route
Maar met mijn bier van vanavond mag ik het niet zelf
Nog nooit gedronken, maar de beschrijving klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis een 12yo Arran Cask Strength batch 6 geworden.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
Thanksquote:
Lolquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Metalfreak het volgende:
Wauw, ik ben de plaat al vergeten tijdens het afspelen
Je mag niks kritisch op Max zeggen, dan fileren ze je daar allemaal. Komt ook door het beleid wat gevoerd wordt daar door Nattekrant.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik trok het F1 topic op een gegeven moment echt niet meer, teveel Max-gefap, vooral in 2016 (vorig jaar geen poging gedaan).
Misschien moest ik eens een jaar niet op New Born stemmen, dan komt die erinquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een complot. Schrijf er een artikel over!
Ja op 737quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ken ik niet! Ben benieuwdheeft die de lijst gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |