Stelling: Slash is underrated.quote:
Welke? Paradise City? Die is echt geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estranged
Mijn favo van ze zal wel langskomen als ik lekker lig te tukken.
Estranged is zo heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estranged
Mijn favo van ze zal wel langskomen als ik lekker lig te tukken.
Er is een bepaald voetbalforum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
Hebben vorig jaar nog een redelijk album uitgebracht, The Fall of Heartsquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katatonia is niet echt prog, of dan toch niet wat ik luister
Viva, bokt, tweakers..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook op mijn akoestische gitaar?
Het almachtige WZV.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De ja. Ik neem aan dat die weer lekker in het laatste nachtje verstopt zitquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke? Paradise City? Die is echt geweldig
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee heb het idee dat de aanwas dit jaar behoorlijk groot is.
Daar komen alleen randdebielenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een bepaald voetbalforum.
Vergeet Comfortably Numb nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou Time en Echoes vind ik ook wel heel erg sterk eigenlijk.
100quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heeft deze vroeger niet veel hoger gestaan?
Oneens, Slash wordt denk ik wel op waarde geschat.quote:
oke oke... in het weekend van lowlands kan het wel.quote:
En toch lukt ie me nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
Ah, scheelt zoveel dat ik voetbal niet spannend genoeg vind om daarover te babbelen op een forum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een bepaald voetbalforum.
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Staat oude maasweg er eigenlijk wel in?
Oh, maar dat regelen we toch meteen even, hier is je afbeelding:quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Zorro het volgende:
Ik wil dit, heeft het zin om hier een crowdfunding op poten te zetten?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Over zo ongeveer elk onderwerp nog wel. Ik vermoed dat Tong op dat andere voetbalforum zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
#153quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
(lol)quote:
Oneens, ik vind hem eigenlijk prima rated. Noch under- noch overrated.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?
Is het leuk om hier te lurken. Als actieve poster is het al bijna niet bij te houden, laat staan als je alleen lurkt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .
wel zo gezellig hoor! Hoe bevallen alle slechte grappen je?!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .
quote:
Mwoah...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oneens, Slash wordt denk ik wel op waarde geschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |