achja tis niet alsof we users tekort komen in dit topicquote:
Entombed, Dismember, Carcassquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dus vooral thrash metal? Daar ben ik juist niet zo van. Ik ben qua metal vooral van de 90's. Blind Guardian, Dream Theater, dat soort dingen.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jammer dat het testament van Bløf nog niet geëffectueerd is.
noem je ook gelijk ff de topper...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pink Floyd is dan ook gewoon een klasse apart. Heeft voor mij heel lang niks gedaan tot ik een keer op het juiste moment Shine on you crazy diamond hoorde. Toen was ik verkocht.
sowieso vrij inactieve mods, radio 49 zie je ze ook nooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bosbeetle in het verleden wel. Belsen nauwelijks dacht ik.
Katatonia, Opeth, Pain of Salvationquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Entombed, Dismember, Carcass
ZwedenGod
ik heb hem al een tijd niet gezien, dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Homdeck het volgende:
is tong80 nu definitief weg van fok? die postte hier ook vaak
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Bugno het volgende:
Lekker weer hoor...een van de betere Slash-solo's ook.
Dacht meer de band gewoon opheffen en nooit meer over spreken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Als je ze haat moet je trouwens hopen dat ze blijven leven, want dodenbonus.
Kunnen we de kinderen in Enschede droppen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik niet gelezen. Het ging op een gegeven moment een beetje snel in het topic.
Tip: ga af en toe een weekendje samen weg. Dat is erg goed voor je relatie
Edge of Sanityquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katatonia, Opeth, Pain of Salvation
Tong lurkt nog wel hoor. En hij post zijn bagger nu op een ander forum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Homdeck het volgende:
is tong80 nu definitief weg van fok? die postte hier ook vaak
nee heb het idee dat de aanwas dit jaar behoorlijk groot is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja tis niet alsof we users tekort komen in dit topic
Natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kunnen we de kinderen in Enschede droppen?
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estrangedquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze niks aan van de pistooltjes
Precies, niet zo theatraal, maar zo effectiefquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
is ook geen reden toe, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso vrij inactieve mods, radio 49 zie je ze ook nooit
Nou Time en Echoes vind ik ook wel heel erg sterk eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
noem je ook gelijk ff de topper...
Katatonia is niet echt prog, of dan toch niet wat ik luisterquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Edge of Sanity
Wel mooie "prog" allemaal. Opeth draai ik nog regelmatig.
Ook op mijn akoestische gitaar?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
sorry...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kunnen we de kinderen in Enschede droppen?
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tong lurkt nog wel hoor. En hij post zijn bagger nu op een ander forum.
Stelling: Slash is underrated.quote:
Welke? Paradise City? Die is echt geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estranged
Mijn favo van ze zal wel langskomen als ik lekker lig te tukken.
Estranged is zo heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze had niet gehoeven, vanmiddag wel lekker losgegaan op Estranged
Mijn favo van ze zal wel langskomen als ik lekker lig te tukken.
Er is een bepaald voetbalforum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
Hebben vorig jaar nog een redelijk album uitgebracht, The Fall of Heartsquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katatonia is niet echt prog, of dan toch niet wat ik luister
Viva, bokt, tweakers..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |