Ben niet goed in titels maar het zijn wel de oudjes die passeren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan ook mooiere metal bedenken. Waar hou jij dan van?
Dit topic heeft geen moderatie nodigquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef LCMS het volgende:
Komen de muziekmodjes belsen en Bosbeetle hier wel eigenlijk?
Everybody's changingquote:
Rotterdam, sorry. Weet geneens of die nog compleet is. Had alle cd’s van de PS2 versiequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zoek een Singstar-set voor morgenavond. Max 30km van Amsterdam, wie helpt me?
Bosbeetle luistert tegenwoordig de Snob meen ik. Vroeger kwam ie hier inderdaad nog wel nsquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bosbeetle in het verleden wel. Belsen nauwelijks dacht ik.
not as old as I amquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef ok01 het volgende:
I'm getting older and I need someting to rely on![]()
Sorry, dat had ik niet gelezen. Het ging op een gegeven moment een beetje snel in het topic.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat ik zei.. ik had mevrouw Pippen wat meer aandacht kunnen/moeten geven..
Als is gewerkt heb, kinderen naar bed heb gebracht en het huis is een beetje aantoonbaar, dan ben ik een beetje gaar en heb ik rust nodig.
Maar mevrouw Pippen schiet er dan een beetje bij in..
Ik ken ze eigenlijk verder niet maar dit nummer is pure hemelquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Keane, toch wel terecht een van mijn meest afgespeelde artiesten dit jaar.
jammer wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosbeetle luistert tegenwoordig de Snob meen ik. Vroeger kwam ie hier inderdaad nog wel ns
Al lang niets van gehoord.quote:
Ah dus vooral thrash metal? Daar ben ik juist niet zo van. Ik ben qua metal vooral van de 90's. Blind Guardian, Dream Theater, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ben niet goed in titels maar het zijn wel de oudjes die passeren.
Jammer dat het testament van Bløf nog niet geëffectueerd is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Zometeen Testament
Helaas niet de band
Pink Floyd is dan ook gewoon een klasse apart. Heeft voor mij heel lang niks gedaan tot ik een keer op het juiste moment Shine on you crazy diamond hoorde. Toen was ik verkocht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pink Floyd is gewoon zo diepgaand voor mij terwijl Volbeat voor mij klinkt als raggende saaie rock.
Maar dat ben ik
Klopt wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit topic heeft geen moderatie nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |