quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook op mijn akoestische gitaar?
Het almachtige WZV.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
De ja. Ik neem aan dat die weer lekker in het laatste nachtje verstopt zitquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke? Paradise City? Die is echt geweldig
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee heb het idee dat de aanwas dit jaar behoorlijk groot is.
Daar komen alleen randdebielenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een bepaald voetbalforum.
Vergeet Comfortably Numb nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou Time en Echoes vind ik ook wel heel erg sterk eigenlijk.
100quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heeft deze vroeger niet veel hoger gestaan?
Oneens, Slash wordt denk ik wel op waarde geschat.quote:
oke oke... in het weekend van lowlands kan het wel.quote:
En toch lukt ie me nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
Ah, scheelt zoveel dat ik voetbal niet spannend genoeg vind om daarover te babbelen op een forum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Staat oude maasweg er eigenlijk wel in?
Oh, maar dat regelen we toch meteen even, hier is je afbeelding:quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Zorro het volgende:
Ik wil dit, heeft het zin om hier een crowdfunding op poten te zetten?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Over zo ongeveer elk onderwerp nog wel. Ik vermoed dat Tong op dat andere voetbalforum zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
#153quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
(lol)quote:
Oneens, ik vind hem eigenlijk prima rated. Noch under- noch overrated.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?
Is het leuk om hier te lurken. Als actieve poster is het al bijna niet bij te houden, laat staan als je alleen lurkt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .
wel zo gezellig hoor! Hoe bevallen alle slechte grappen je?!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .
quote:
Mwoah...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oneens, Slash wordt denk ik wel op waarde geschat.
Ahja, morgenochtend zie ikquote:
Eens!quote:
Klopt, maar komt beter tot zijn recht in zijn solo project.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oneens, Slash wordt denk ik wel op waarde geschat.
Nee neequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vergeet Comfortably Numb niet
Mensen met het hart op de juiste plaats.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het almachtige WZV.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke oke... in het weekend van lowlands kan het wel.
Voetbalzone wordt nog actief op gepraat ja maar dat is ook min of meer een nieuwssitequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige users kregen zoveel haat dat ik wel snap dat ze zijn overgestaptquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?
ach ik kijk vooral op buitenlandse fora naast FOK! voor de meeste andere dingen, ook eentje waar ik jou ook wel eens ziequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah, scheelt zoveel dat ik voetbal niet spannend genoeg vind om daarover te babbelen op een forum.
#lijstmanipulatiequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De ja. Ik neem aan dat die weer lekker in het laatste nachtje verstopt zit
Hij is best leuk, maar gaat net even een tijdje te lang doorquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word een beetje moe van dit nummer.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word een beetje moe van dit nummer.
In!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Dochter een en dochter twee.. die vrouw die naar de laptop kijkt heet Diaan en de man die op de bank in de andere laptop kijkt heet Peace, maar die moet je een beetje met rust laten!
Twan en Lennon zijn er ook..
Wij gaan een weekend op wellness safari in Westfalen! We zien julie zondagavond weer ok?
Klinkt als een goed plan!
bestaat die nog steeds? die van na die rel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik werkte toen wat meer dus ik lurkte niet alle topics mee, zo nu en dan. Opzich wel leuk maar actief meedoen is beterquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het leuk om hier te lurken. Als actieve poster is het al bijna niet bij te houden, laat staan als je alleen lurkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |