quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook op mijn akoestische gitaar?
Het almachtige WZV.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
De ja. Ik neem aan dat die weer lekker in het laatste nachtje verstopt zitquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Welke? Paradise City? Die is echt geweldig
Jaren gelurkt, helaas door omstandigheden nu tijdje thuis dus eindelijk de tijd om veel te luisteren en te posten .quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee heb het idee dat de aanwas dit jaar behoorlijk groot is.
Daar komen alleen randdebielenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een bepaald voetbalforum.
Vergeet Comfortably Numb nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou Time en Echoes vind ik ook wel heel erg sterk eigenlijk.
100quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heeft deze vroeger niet veel hoger gestaan?
Oneens, Slash wordt denk ik wel op waarde geschat.quote:
oke oke... in het weekend van lowlands kan het wel.quote:
En toch lukt ie me nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En niet moeilijk, zo heerlijk om zelf te spelen
Ah, scheelt zoveel dat ik voetbal niet spannend genoeg vind om daarover te babbelen op een forum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een bepaald voetbalforum.
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Staat oude maasweg er eigenlijk wel in?
Oh, maar dat regelen we toch meteen even, hier is je afbeelding:quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Zorro het volgende:
Ik wil dit, heeft het zin om hier een crowdfunding op poten te zetten?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Over zo ongeveer elk onderwerp nog wel. Ik vermoed dat Tong op dat andere voetbalforum zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bestaan er nog andere forums? In mijn hoofd zijn alle Nederlandse forums behalve Fok dood.
#153quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef essnhills het volgende:
(lol)quote:
Oneens, ik vind hem eigenlijk prima rated. Noch under- noch overrated.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en Gramulanion posten daar zeker ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |