SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Luckassen?quote:
Als ik die reactie nog één keer zie...quote:
oh het is officieel intussen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vond het juist leuk dat mijn vriendje (hihi, vriendje) liet blijken dat hij over mij had verteld bij zijn vriendin. Dan vindt hij mij blijkbaar belangrijk genoeg om dat te delen etc.
alles beter dan die hemelse tranenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nét geen muzikaal behang dit liedje, maar ik denk dat ik niet meer dan dit liedje aan kan
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het verschil tussen een baby en een zakje cocaïne ?Want dat deed ie met een baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ik die reactie nog één keer zie...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het verschil tussen een baby en een zakje cocaïne ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Jaaaaquote:
Zeker. Toen wilde ze der pa achter me aan sturen die ooit iemand t ziekenhuis had ingeslagen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Vermoeiend dan, snel afscheid van genomen hoop ik voor je
Dat is best ernstig, maar goed dat ie bij AZ weg is dan.quote:
Ja wat zoek je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef LTVDK het volgende:
Is dit opeens een dating topic geworden?
En dat nog wel zonder invloed van peaceman en DDMquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:38 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt apartquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Het is dat ik eerder vanavond even naar de supermarkt ben gegaan, maar anders zat ik nu nog steeds met m'n comfibroek aan
Dit is mijn luierdagje
ik moest werken en heb dus ook niet mn simpele broekje aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Het is dat ik eerder vanavond even naar de supermarkt ben gegaan, maar anders zat ik nu nog steeds met m'n comfibroek aan
Dit is mijn luierdagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |