mwah ik vind t wel prima, hier is t gezellig zatquote:
Sledgehammer is niet saai!quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:28 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig staat dit aanzienlijk hoger dan dat saaie Sledgehammer
Nee hoor, ook #foreveralone hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik de enige die alleen op de bank aan t luisteren/kijken is...
Hey wat?quote:
Hahaquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging?
weet je wel waar dat nummer over gaat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:28 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig staat dit aanzienlijk hoger dan dat saaie Sledgehammer
quote:
Ik zie geen ontkenningquote:
Moeilijke keuze....quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
André Hazes Jr. in concert op NPO3, dat we dat nou weer moeten missen hè...
Vuige neuqseksquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je wel waar dat nummer over gaat?
Netjes.quote:
Ach nee, wat zonde...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Lang leve de opnameknop!quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Allebei blij, zij kan bijkletsen en ik genieten van muziek. Die vriendin zou eerst hierheen komen maar dat heb ik even voorkomen. Lopen ze heel de avond door genots muziek heen te lullen...daar wordt ik natuurlijk niet blij vanquote:
Dat interesseert me iha niet zoveel. Ik luister meer naar hoe het klinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je wel waar dat nummer over gaat?
als we willenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zitten tegenover elkaar aan de eettafel. De één achter de pc, de ander achter de laptop. We zien elkaar nog wel als we willen.
Wat is de beste?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Het op een na beste stalknummer dat ik ken
quote:
Ah ja hier nog een....zeg niet nee tegen daten...maar altijd samen niks voor mijquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, ook #foreveralone hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |