Ik zal niet ontkennen door de top2000 quizquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
op zulke momenten denk ik: er is toch nog hoop voor die knul.
Leuke manier om je toetje te verorberenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef essnhills het volgende:
You see I've been through the dessert on a horse with no name
Waarom zou je met een paard door je toetje gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef essnhills het volgende:
You see I've been through the dessert on a horse with no name
Ik had jou helemaal niet herkend zonder dat poppetje met die blote kontquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Lamabal het volgende:
Aiii. Doe mij disturbed met sound of silence maar. Blij dat die zo hoog staat
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Lamabal het volgende:
Trololololquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Lamabal het volgende:
gewoon nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze en Ventura Highway hadden prima van plek kunnen wisselen.
Oneensquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
Oneens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
George Lynch, Randi Rhoads, Brad Gillis... De lijst is oneindigquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef Kyran het volgende:
Niet beste gitarist ooit, not even close.
Zijn zoveel gitaristen die niet in bands zitten die zwaar ondergewaardeerd zijn, omdat ze niet main stream zijn.
Steve Vai god, Joe Satriani ... om maar 2 te noemen
Nahh, wel had Sandman erin gemogen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
Rhandy Rhoadsquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
George Lynch, Randi Rhoads, Brad Gillis... De lijst is oneindig
Ja ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef livelink het volgende:
the desert is an ocean with its life underground and the perfect disguise above.
Dat vind ik zo'n mooie zin
John Fruscianti vind ik zelf ook een genot om naar te luisteren. Al zullen velen het hier niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef livelink het volgende:
the ocean is an desert with its life underground and the perfect disguise above.
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef livelink het volgende:
the ocean is an desert with its life underground and the perfect disguise above.
Ik ben het hier zeker mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef alopio het volgende:
[..]
John Fruscianti vind ik zelf ook een genot om naar te luisteren. Al zullen velen het hier niet mee eens zijn
Serieus? Is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef Isorden het volgende:
Hoewel dit natuurlijk wel gewoon GTA San Andreas Genot is
Zoete Carolinequote:
John Frusciante is puur emotie. Speelt altijd wat een nummer nodig heeft met volle passie. Echt een baas is hijquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef alopio het volgende:
[..]
John Fruscianti vind ik zelf ook een genot om naar te luisteren. Al zullen velen het hier niet mee eens zijn
Huisgenoten hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En het is over met de rust in huisHuisgenoten druppelen een voor een binnen.
If the police can't stop you.... you must be on..... the dust!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Serieus? Is me nooit opgevallen
Technisch allemaal heel knap maar geef mij maar Neil Young, David Gilmour, Billy Gibbons, Michael Schenker, Angus Young, Ace Frehley. Meer het nummer aanvullen dan zelf belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Man wat zonde. Die gast was niet normaal.quote:
Georgie moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Blij dat iemand het posttequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef Isorden het volgende:
Hoewel dit natuurlijk wel gewoon GTA San Andreas Genot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert Jansch, John Renbourne, Richard Thompson, John Fahey, Django Rheinhardtquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Was even erwtensoep in elkaar aan het draaien jawel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:59 schreef Guanabana het volgende:
Komen er geen lijstjes? Wil weten wanneer ik kan gaan koken en eten.
Ik hou van die emotie bij hem, hij was qua niveau stukken beter dan de rest van de rhcp, al is Flea natuurlijk ook een baas op de bas. Maar sinds het vertrek van John is wel de ziel uit de band vind ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
John Frusciante is puur emotie. Speelt altijd wat een nummer nodig heeft met volle passie. Echt een baas is hij![]()
Djangoquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Bert Jansch, John Renbourne, Richard Thompson, John Fahey, Django Rheinhardt
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mr. YoungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer bløfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Voor de rest mooi uurtje![]()
Klopt, het paste zo goed bij elkaar. Josh heeft het prima ingevuld, alleen jammer dat ie een legende moest vervangenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hou van die emotie bij hem, hij was qua niveau stukken beter dan de rest van de rhcp, al is Flea natuurlijk ook een baas op de bas. Maar sinds het vertrek van John is wel de ziel uit de band vind ik
Wo oh ohquote:
Het is heeeel lang geleden dat ik het leuk vond mensen op straat neer te steken of overhoop te rijden met een gestolen auto.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
If the police can't stop you.... you must be on..... the dust!
K-DST genot!
Die staan er 2000 keer in.quote:
Heb jij ooit die docu gezien over John? Komt uit de jaren ‘90, John zwaar aan de drugs. Is de periode dat ie uit de Peppers wasquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, het paste zo goed bij elkaar. Josh heeft het prima ingevuld, alleen jammer dat ie een legende moest vervangen
Genots uur op Blof en die gast die op Justin Timberleekquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut uur als ik het zo meekrijg.
Lijkt bijna alsof ze elk uur erin staan, ongelooflijk.quote:
DIWK is de laatste rockklassieker ooit gemaakt. Hoe ken je die niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:00 schreef Zorro het volgende:
346 Iris Goo Goo Dolls
345 The Whole Of The Moon The Waterboys
344 Omarm Bløf
343 Oerend Hard Normaal
342 Rockin' In The Free World Neil Young![]()
341 When Doves Cry Prince & The Revolution
340 My Way Frank Sinatra![]()
339 Niemand In De Stad De Dijk![]()
![]()
![]()
338 Can't Stop The Feeling! Justin Timberlake
337 Do I Wanna Know Arctic Monkeys
336 Lopen Tot De Zon Komt Acda & De Munnik
335 Welcome To The Jungle Guns N' Roses
hoe kan het nou een kutuur zijn als het beste Nederlandstalige nummer erbij zit?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut uur als ik het zo meekrijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |