quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Lamabal het volgende:
Aiii. Doe mij disturbed met sound of silence maar. Blij dat die zo hoog staat
Trololololquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Lamabal het volgende:
Aiii. Doe mij disturbed met sound of silence maar. Blij dat die zo hoog staat
gewoon nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
Stelling: Deze en Ventura Highway hadden prima van plek kunnen wisselen.
Oneensquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
Oneens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
George Lynch, Randi Rhoads, Brad Gillis... De lijst is oneindigquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef Kyran het volgende:
Niet beste gitarist ooit, not even close.
Zijn zoveel gitaristen die niet in bands zitten die zwaar ondergewaardeerd zijn, omdat ze niet main stream zijn.
Steve Vai god, Joe Satriani ... om maar 2 te noemen
Nahh, wel had Sandman erin gemogen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef Isorden het volgende:
Rhandy Rhoadsquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
George Lynch, Randi Rhoads, Brad Gillis... De lijst is oneindig
Ja ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef livelink het volgende:
the desert is an ocean with its life underground and the perfect disguise above.
Dat vind ik zo'n mooie zin
John Fruscianti vind ik zelf ook een genot om naar te luisteren. Al zullen velen het hier niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:56 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
George Lynch, Randi Rhoads, Brad Gillis... De lijst is oneindig
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef livelink het volgende:
the ocean is an desert with its life underground and the perfect disguise above.
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef livelink het volgende:
the ocean is an desert with its life underground and the perfect disguise above.
Ik ben het hier zeker mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef alopio het volgende:
[..]
John Fruscianti vind ik zelf ook een genot om naar te luisteren. Al zullen velen het hier niet mee eens zijn
Serieus? Is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef Isorden het volgende:
Hoewel dit natuurlijk wel gewoon GTA San Andreas Genot is
Zoete Carolinequote:
John Frusciante is puur emotie. Speelt altijd wat een nummer nodig heeft met volle passie. Echt een baas is hijquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:57 schreef alopio het volgende:
[..]
John Fruscianti vind ik zelf ook een genot om naar te luisteren. Al zullen velen het hier niet mee eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |