quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef Kyran het volgende:
Alles in dit nummer klinkt vals, van gitaar tot zang.
Hohoho, let even op je taalgebruik.quote:
Ruud houd ook niet zo van dat publiek zeg maar. Maakt liever alleen radio. Ideale FOK!er dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon oprecht een vreselijke hekel aan de top2000. Zo komt het in ieder geval wel over.
Bob Dylan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef essnhills het volgende:
Dit liedje doet me aan een ander liedje denken
En alles en Iedereen aan Ruudquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ruud een hekel aan alles en iedereen
Nou....dat niet. Wel een heerlijk eigen soundquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de beste gitaristen ooit![]()
+1 Notequote:
Geen ideequote:
Wat een sound!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:52 schreef laxus13 het volgende:
Ook jaren op gestemd maar dit jaar op Old Man
Ik ook hoor maar zou mijn werk dan een stuk beter verdragen denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef Reversum het volgende:
[..]
Zou binnen tien minuten op straat staan zonder baan denk ik
Ik las dat je troost ging zoeken in de ballenbak.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Twintigminutentopics.
Indrukwekkend hoor.
Ik ga even mijn kroost opzoeken in de ballenbak en richting huus..
aangepastquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hohoho, let even op je taalgebruik.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat die Neil zo goed kon spelen op die gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |