quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef Kyran het volgende:
Alles in dit nummer klinkt vals, van gitaar tot zang.
Hohoho, let even op je taalgebruik.quote:
Ruud houd ook niet zo van dat publiek zeg maar. Maakt liever alleen radio. Ideale FOK!er dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon oprecht een vreselijke hekel aan de top2000. Zo komt het in ieder geval wel over.
Bob Dylan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef essnhills het volgende:
Dit liedje doet me aan een ander liedje denken
En alles en Iedereen aan Ruudquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ruud een hekel aan alles en iedereen
Nou....dat niet. Wel een heerlijk eigen soundquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de beste gitaristen ooit![]()
+1 Notequote:
Geen ideequote:
Wat een sound!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:52 schreef laxus13 het volgende:
Ook jaren op gestemd maar dit jaar op Old Man
Ik ook hoor maar zou mijn werk dan een stuk beter verdragen denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef Reversum het volgende:
[..]
Zou binnen tien minuten op straat staan zonder baan denk ik
Ik las dat je troost ging zoeken in de ballenbak.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Twintigminutentopics.
Indrukwekkend hoor.
Ik ga even mijn kroost opzoeken in de ballenbak en richting huus..
aangepastquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hohoho, let even op je taalgebruik.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat die Neil zo goed kon spelen op die gitaar
Ik ook niet hoor. Maar hij hoeft gewoon niet per se op de radioquote:
Gayquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las dat je troost ging zoeken in de ballenbak.
Jij beoordeeld Ruud dan ook niet op zijn DJ kwaliteitenquote:
Dat is niet vals, dat is genot.quote:
Het is met Gijs wel een reden om de rest van het jaar Radio 2 te mijden.quote:
Touchéquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij beoordeeld Ruud dan ook niet op zijn DJ kwaliteiten
Watquote:
Ja, je vindt dit niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die doen mij dus niks, notenpielers, geef me dan Neil maar op zijn valse gitaar...quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef Kyran het volgende:
Niet beste gitarist ooit, not even close.
Zijn zoveel gitaristen die niet in bands zitten die zwaar ondergewaardeerd zijn, omdat ze niet main stream zijn.
Steve Vai god, Joe Satriani ... om maar 2 te noemen
quote:
Joe Satriani genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef Kyran het volgende:
Niet beste gitarist ooit, not even close.
Zijn zoveel gitaristen die niet in bands zitten die zwaar ondergewaardeerd zijn, omdat ze niet main stream zijn.
Steve Vai god, Joe Satriani ... om maar 2 te noemen
Bij deze concerten raak je in trance.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een bijna-overdosis.
op zulke momenten denk ik: er is toch nog hoop voor die knul.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:52 schreef laxus13 het volgende:
Ook jaren op gestemd maar dit jaar op Old Man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |