Waarom zou je trouwens sowieso Everest op willen als je blind bent. Dan kun je niet eens van het uitzicht genieten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Blinden en mensen zonder benen mogen Mount Everest niet meer op.
Discriminatie!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Mocht iemand nog willen (huil)lachen tijdens de reclame en het nieuws: https://twitter.com/i/moments/946917092980350976
Mensen met een rolstoel nog wel dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Discriminatie!
Waarom zouden doven met een hazenlip wel mogen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Discriminatie!
Hoorde m ook alquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Discriminatie!
Dat was heel erg jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop hij bij Breaking the Habbit- zelfs wanneer het intro voorbij is en Chester begint te zingen - nog extra mogelijkheden ziet om te blijven lullen is verschrikkelijk
Succes met die stoel door de sneeuw heen rollen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mensen met een rolstoel nog wel dan?
Ja wie nietquote:
Vorig uur ging best ok dacht ikquote:
Als we het over Noorse zangeressen hebben heb ik liever Lene Marlinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Maria Mena niet in de lijstZij is
Muscle memory.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig uur ging best ok dacht ik![]()
Nu vast weer allemaal van die titels die niet logisch volgen uit de nummers. Hoe moet ik dan weten welke het is?
basiskennisquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu vast weer allemaal van die titels die niet logisch volgen uit de nummers. Hoe moet ik dan weten welke het is?
Basket Case ken je vast, maar er wordt in het nummer geen een keer 'basket case' gezongen dus begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als we het over Noorse zangeressen hebben heb ik liever Lene Marlinof Marit Larsen
Niet allequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
"Ik val voor alle vrouwen"
De Dijk
quote:
quote:
Nou dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Basket Case ken je vast, maar er wordt in het nummer geen een keer 'basket case' gezongen dus begrijpelijk.
Laxus wel hoor...quote:
Showquote:
quote:
do you have a dime....quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou dat bedoel ik!
Hoe gaat ie dan?
Idd alles wat een ... heeftquote:
Likte ze mijn tweetie maar.quote:
De mijne ookquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Likte ze mijn tweetie maar.
Lukt niet zo goed maar het komt erop neer dat ik me afvroeg of het soms mogelijk is om haar volgend jaar de hele Top 2000 te laten presenteren.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Lukt niet zo goed maar het komt erop neer dat ik me afvroeg of het soms mogelijk is om haar volgend jaar de hele Top 2000 te laten presenteren.
Zo zo. Dat zijn woorden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Likte ze mijn tweetie maar.
Afgewisseld met JW natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Lukt niet zo goed maar het komt erop neer dat ik me afvroeg of het soms mogelijk is om haar volgend jaar de hele Top 2000 te laten presenteren.
Dat zou genot zijn jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw broer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef djenneke het volgende:
Dit draaide mijn broer altijd zo snoeihard, dat ik niet naar Janet Jackson kon luisteren op mijn eigen radio.
Hij had achteraf gezien toch wel een beetje gelijk.
Dit is iets beter.
Neenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef Bugno het volgende:
Beter dan Learn to Fly dit hoor, als je toch simpel wil beuken
Vind ik anders wel een leuk liedje van Tom Pettyquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef Bugno het volgende:
met afstand jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef Bugno het volgende:
green day heeft ook wel echt ruknummersquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Green Day werd gisteren hier nog uitgekotst?
Ik vind Dookie en Nimrod wel toffe platen, de rest had niet gehoevenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Jebroer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef djenneke het volgende:
Dit draaide mijn broer altijd zo snoeihard, dat ik niet naar Janet Jackson kon luisteren op mijn eigen radio.
Hij had achteraf gezien toch wel een beetje gelijk.
Dit is iets beter.
Dit is toch gewoon een leuk liedjequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Mwah dit vind ik ook weinig soeps hoor, iets te simpel gerag. Alleen Boulevard of Broken Dreams vind ik echt genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wilde mijn post nog aanpassen naar dit maar dat zou dom staan.quote:
Prima te doen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een leuk liedje
Sidekick.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog aanpassen naar dit maar dat zou dom staan.
Zodat Ruud's dienst niet compleet in de soep gaat.quote:
Jij was (weer) mijn grote inspiratiebron.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog aanpassen naar dit maar dat zou dom staan.
Bosjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |