Jouw broer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef djenneke het volgende:
Dit draaide mijn broer altijd zo snoeihard, dat ik niet naar Janet Jackson kon luisteren op mijn eigen radio.
Hij had achteraf gezien toch wel een beetje gelijk.
Dit is iets beter.
Neenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef Bugno het volgende:
Beter dan Learn to Fly dit hoor, als je toch simpel wil beuken
Vind ik anders wel een leuk liedje van Tom Pettyquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef Bugno het volgende:
met afstand jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef Bugno het volgende:
green day heeft ook wel echt ruknummersquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Green Day werd gisteren hier nog uitgekotst?
Ik vind Dookie en Nimrod wel toffe platen, de rest had niet gehoevenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Jebroer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef djenneke het volgende:
Dit draaide mijn broer altijd zo snoeihard, dat ik niet naar Janet Jackson kon luisteren op mijn eigen radio.
Hij had achteraf gezien toch wel een beetje gelijk.
Dit is iets beter.
Dit is toch gewoon een leuk liedjequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Mwah dit vind ik ook weinig soeps hoor, iets te simpel gerag. Alleen Boulevard of Broken Dreams vind ik echt genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wilde mijn post nog aanpassen naar dit maar dat zou dom staan.quote:
Prima te doen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een leuk liedje
Sidekick.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog aanpassen naar dit maar dat zou dom staan.
Zodat Ruud's dienst niet compleet in de soep gaat.quote:
Jij was (weer) mijn grote inspiratiebron.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog aanpassen naar dit maar dat zou dom staan.
Bosjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |