Waarom zou je trouwens sowieso Everest op willen als je blind bent. Dan kun je niet eens van het uitzicht genieten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Blinden en mensen zonder benen mogen Mount Everest niet meer op.
Discriminatie!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Mocht iemand nog willen (huil)lachen tijdens de reclame en het nieuws: https://twitter.com/i/moments/946917092980350976
Mensen met een rolstoel nog wel dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Discriminatie!
Waarom zouden doven met een hazenlip wel mogen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Discriminatie!
Hoorde m ook alquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Discriminatie!
Dat was heel erg jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop hij bij Breaking the Habbit- zelfs wanneer het intro voorbij is en Chester begint te zingen - nog extra mogelijkheden ziet om te blijven lullen is verschrikkelijk
Succes met die stoel door de sneeuw heen rollen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mensen met een rolstoel nog wel dan?
Ja wie nietquote:
Vorig uur ging best ok dacht ikquote:
Als we het over Noorse zangeressen hebben heb ik liever Lene Marlinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Maria Mena niet in de lijstZij is
Muscle memory.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig uur ging best ok dacht ik![]()
Nu vast weer allemaal van die titels die niet logisch volgen uit de nummers. Hoe moet ik dan weten welke het is?
basiskennisquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu vast weer allemaal van die titels die niet logisch volgen uit de nummers. Hoe moet ik dan weten welke het is?
Basket Case ken je vast, maar er wordt in het nummer geen een keer 'basket case' gezongen dus begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als we het over Noorse zangeressen hebben heb ik liever Lene Marlinof Marit Larsen
Niet allequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
"Ik val voor alle vrouwen"
De Dijk
quote:
quote:
Nou dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Basket Case ken je vast, maar er wordt in het nummer geen een keer 'basket case' gezongen dus begrijpelijk.
Laxus wel hoor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |