Ieren zijn prima te verstaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Omdat je ze net als met Ieren niet kan verstaan.
Ik heb precies het omgekeerde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slaat toch helemaal nergens op, vooral Oerend Hard. Deurdonderen tolereer ik een klein beetje.
Als je in de Achterhoek woont, dan snap je oerend hard.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slaat toch helemaal nergens op, vooral Oerend Hard. Deurdonderen tolereer ik een klein beetje.
DAMN luistert wat makkelijker weg, maar er zit zoveel achter. Het is een soort van literair werk eigenlijk. Met van voor naar achter en andersom luisteren, het is dat veertienramenspul van jezus enz enz. Is echt de moeite waard om een keer paar uur in te steken hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ook niet heel veel met Kendrick, althans minder dan bijna iedereen die kwijlend met m wegloopt. DAMN vind ik ook niet zo indrukwekkend.
good kid & TPAB zitten natuurlijk wel gewoon erg goed in elkaar. paar erg goede momenten wel.
Nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal is puur goud. Mooi dialect ook.
quote:
Fair enough.quote:
Ja kijk, hier sla je dus echt helemaal de plank mis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zocht ik al jaquote:
Ik heb ook iedereen lief, vrede op aarde enzo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat ze net uit de kast is gekomen als liefhebber van Rowwen Heze
Ja, laat ze die dan lekker draaien in de Radio Achterhoek Top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je in de Achterhoek woont, dan snap je oerend hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |