Als je nou ook eens hier post, ben ik niet zo alleenquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:39 schreef cafca het volgende:
Wat is jullie top 3 meest geluisterde artiesten/bands in 2017?
1. Langhorne Slim
2. Chuck Prophet
3. Neil Young

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Mijn favoriete artiest was Kinderen voor Kinderenquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:38 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik kreeg er een week of 2 geleden een mail van, maar je kan het ook hier zien:
https://2017wrapped.com/nl/

Het is nooit te laat om met een Spotify- of Last-fm account te beginnen. Bovendien is het 2017, wie luistert er nu enkel nog analoog?quote:

Evenstar

Evenstar

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Je kan je kinderen altijd nog afstaan.quote:

Nog wel gehoord!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Bliss was vanochtend al.

http://universalscrobbler.invitationstation.org/quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:39 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Kun je handmatig invoeren?
En zo ja kun je ook in één keer grote delen van de top 2000 toevoegen of moet het stuk voor stuk?

Top 3 van meest beluisterde artiesten van jou dit jaar?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Fleetwood Mac
2. Taylor Swift
3. HAIM.

En vanafond nog Black in Backquote:

Ik was alles al aan het verzamelen voor spotify bestond, dus ik luister nu naar mijn gazillion GB mp3 verzameling.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om met een Spotify- of Last-fm account te beginnen. Bovendien is het 2017, wie luistert er nu enkel nog analoog?

Omdat mensen er niet genoeg op hebben gestemd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom staat Shoot to Thrill er niet in? Die vind ik beter dan deze.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nog wel gehoord!
Ik probeerde de meisjes net uit te leggen dat het echt belangrijk was dat ik heel hard mee ging zingen met De Vlieger, maar ze waren het niet met me eens.

Ja zo ongeveer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Top 3 van meest beluisterde artiesten van jou dit jaar?
Nummer 2 en 3

Misschien wordt het tijd voor een gezinsaccount met ieder een eigen account.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan je kinderen altijd nog afstaan.

Jij bent zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat mensen er niet genoeg op hebben gestemd.

Goed puntquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef MTheBassman het volgende:

Evenstar

Evenstar

Deze man weet .... die mis ik inderdaad ook. Sowieso één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef MTheBassman het volgende:

Heldquote:

Je zou het wel denken met Iron Man 2 enzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat mensen er niet genoeg op hebben gestemd.

Dat is helaas nog niet tot uiting gekomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie je kinderen muzikaal hadden opgevoed

Monkeys en AFquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie vergevingsgezind zijn als mijn track top3: Sex on Fire 1) heeft.

Goede nummer 1quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:42 schreef djenneke het volgende:
Als ik kinderen voor kinderen wegdenk wordt het:
1. Crowded House
2. Spandau Ballet
3. Icehouse
Hou helemaal niet van de jaren 80.

GENOTquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En vanafond nog Black in Back

Dat zou mijn lijst kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:42 schreef djenneke het volgende:
Als ik kinderen voor kinderen wegdenk wordt het:
1. Crowded House
2. Spandau Ballet
3. Icehouse
Hou helemaal niet van de jaren 80.

Evenstar

Evenstar

Ja, maar als er metal in komt is het meteen ook gezeikquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:43 schreef Guanabana het volgende:
Gitaren en hardrock is altijd prima natuurlijk, maar jammer dat de top 2000 vooral veel van die truttige rock heeft.

Ik onthou nooit zo welke nummers in films zittenquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je zou het wel denken met Iron Man 2 enzo
 Vaak omdat ik de nummers al ken en dus niet zoiets heb van "Wat een leuk nummer die moet ik opzoeken"
 Vaak omdat ik de nummers al ken en dus niet zoiets heb van "Wat een leuk nummer die moet ik opzoeken"

Met een andere muziekplayer zoals iTunes of VLC kun je ook heel gemakkelijk alles scrobblen op last.fm. Een keer instellen en je hebt er verder geen omkijken naar, maar krijgt er wel allerlei leuke stats bij cadeau.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was alles al aan het verzamelen voor spotify bestond, dus ik luister nu naar mijn gazillion GB mp3 verzameling.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SLAYERquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar als er metal in komt is het meteen ook gezeik

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:43 schreef Cee het volgende:
Dit nummer had op 1000 gemoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![giphy.gif]() "Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"

Dit nummer had op 1000 gemoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poedelrock
 Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!

Dit nummer had op 1000 gemoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oscar & The Wolfquote:

Pff, weer die kutafbeeldinglijstjes. Heel feesboek staat er vol meequote:

Dit nummer had op 1 gemoeten.FTFYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."

Tof he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, weer die kutafbeeldinglijstjes. Heel feesboek staat er vol mee

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |