Lief dagboek...quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is de klantenservice van NS intens kut. Ik wilde 'even' bellen om een tientje terug te eisen dat ze onterecht hadden afgehaald van mijn chipkaart. Maar hun hele systeem weigerde dienst, mijn adres stond er verkeerd in, ik heb meer dan een kwartier aan de telefoon gezeten en het is ze gewoon NIET gelukt. En nu heb ik ook nog de helft van Learn To Fly gemist.
Ik zou bellen en een klacht indienenquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is de klantenservice van NS intens kut. Ik wilde 'even' bellen om een tientje terug te eisen dat ze onterecht hadden afgehaald van mijn chipkaart. Maar hun hele systeem weigerde dienst, mijn adres stond er verkeerd in, ik heb meer dan een kwartier aan de telefoon gezeten en het is ze gewoon NIET gelukt. En nu heb ik ook nog de helft van Learn To Fly gemist.
Spotify houdt het voor je bij of Last.FMquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef Zorro het volgende:
Hoe moet ik weten wat ik het meest geluisterd heb jonguh. Ik hou geen turf lijstje bij of zo he
Laat ze meegenietenquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Berkery het volgende:
Fijn
Bezoek over de vloer tijdens Bowie en FF
Dat zei ik echt 2 topics geleden alquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Correctie, deze 4. Allemaal vliegen en lucht als thema.
Waarom doe je de deur dan openquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Berkery het volgende:
Fijn
Bezoek over de vloer tijdens Bowie en FF
Ik zou meteen een schadevergoeding eisen omdat je FF gemist hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja dat gebruik ik toch nooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Spotify houdt het voor je bij of Last.FM
De Dijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie vergevingsgezind zijn als mijn track top3: Sex on Fire 1) heeft.
Waar zie je dat dan op spotify?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Spotify houdt het voor je bij of Last.FM
Dire Straitsquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie vergevingsgezind zijn als mijn track top3: Sex on Fire 1) heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |