Die vond ik toch wat minder. Dat je als kijker de keuze bepaalt voor het verloop van het verhaal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Black Museum is een gave afleveringToont meteen het gelijk van Danny aan: je moet wel echt op volgorde kijken ivm de verwijzingen.
Nu wachten op S5.
En ik kan de film nog kijken. Misschien komend weekend maar eens doen.
Welke serie is dit dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:52 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Een serie gemaakt wat kinderen op een sexuele manier laat zien. Lijkt er op dat het echt een serie voor pedofielen is. Ik ga geen geld geven aan een bedrijf dat dat soort dingen doet.
Dancing queenquote:
Wat een soort reality tv is, waarbij ze de danswereld laten zien.quote:
Kijk er nog eens naar. Het is niet zomaar dansen met kinderenquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat een soort reality tv is, waarbij ze de danswereld laten zien.
Hoezo is dat seksualisering van kinderen?
Oh, je mag best afkeuren hoe het er in dergelijke dansscholen aan toe gaat, maar waarom dat willen verbergen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Kijk er nog eens naar. Het is niet zomaar dansen met kinderen
Klopt!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:42 schreef Nielsch het volgende:
Tof dat er iig 1 aflevering in de UK is; dat is toch die gast die Moriarty speelt in Sherlock?
kwaliteit boven kwantiteit. Daarnaast is er een blik sterren opengetrokkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 00:51 schreef Myrr het volgende:
Hoe lang duren die afleveringen?
3 is echt heel karig.
Het zijn altijd al 3 afleveringen geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2019 00:51 schreef Myrr het volgende:
Hoe lang duren die afleveringen?
3 is echt heel karig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |