Voor mij:quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
Viel me alles mee, over de gehele linie toch wel een oldschool Black Mirror sfeertje
Van favoriet naar minst favoriet:
1. Aflevering 4 (Plaything)
2. Aflevering 1 (Common People)
3. Aflevering 3 (Hotel Reverie)
4. Aflevering 6 (USS Callister)
5. Aflevering 5 (Eulogy)
6. Aflevering 2 (Bete Noire)
Wat ik bij Eulogy veel lees is dat het extra veel impact op mensen heeft omdat ze zelf ook zoiets hebben meegemaakt, wat bij mij niet het geval isquote:Op maandag 21 april 2025 14:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor mij:
1. Aflevering 1 (Common People)
2. Aflevering 5 (Eulogy)
3. Aflevering 4 (Plaything)
4. Aflevering 2 (Bete Noire)
5. Aflevering 6 (USS Callister)
6. Aflevering 3 (Hotel Reverie)
Hotel Reverie misschien wel de minst leuke aflevering ooit
Eulogy kwam traag op gang maar aan het einde was ik in tranen
Dat geldt voor mij ook niet, maar nog steeds veruit de beste van dit seizoen voor mij. Ik zou USS Callister onderaanzetten, simpelweg een voortzetting van een reeds afgeronde aflevering en veel te lang imoquote:Op maandag 21 april 2025 14:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat ik bij Eulogy veel lees is dat het extra veel impact op mensen heeft omdat ze zelf ook zoiets hebben meegemaakt, wat bij mij niet het geval is
Vond 5 ook wel de beste. 1 vond ik eigenlijk best tegenvallen, alles is erg voorspelbaar.quote:Op zondag 20 april 2025 00:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Daar ben je niet alleen in, is de hoogst gewaardeerde aflevering op IMDB
Aflevering 5: 8,2
Aflevering 1: 8,1
Aflevering 6: 8,1
Aflevering 2: 7,2
Aflevering 4: 7,2
Aflevering 3: 6,8
Ik vond juist dat voorspelbare bijzonder akelig. In het echt zou het ook zo gaan. Ik vond het net een ongeluk waarvan je niet weg kon kijken. Terwijl je vooraf al weet dat het eindresultaat niet fraai is.quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vond 5 ook wel de beste. 1 vond ik eigenlijk best tegenvallen, alles is erg voorspelbaar.
Niet slecht maar zeker geen 8 voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |