Wat dirty, Diaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga appels schillen en de mix voor de oliebollen maken!
Oude nummers waren het best inderdaad. Maar vond dit vroeger als jongetje altijd prachtig, en waren mijn eerste cd's.Dus dat speelde ook wel mee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het niet geweldig, al die nieuwe zooiOude nummers waren wel leuk tenzij ze in een nieuw jasje zaten.
Dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Henry van Loon vond ik debeste
Dan moet Iron Maiden Man hem echt gaan slaan hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk houd GIjs zijn muil tijdens de intro van Can I Play With Madness. Zelfs dat zie ik hem verknallen![]()
![]()
Die mag ie van mij dan wel weer verkloten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk houd GIjs zijn muil tijdens de intro van Can I Play With Madness. Zelfs dat zie ik hem verknallen![]()
![]()
No Mercy vind ik de leukste, en Feels Like Flying ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
No Mercy en Shoes Of Lightning vind ik nog wel te doen.
gisteren zaten er ook wel wat mindere uren bijquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die mag ie van mij dan wel weer verkloten.
Valt me trouwens op dat waar voorheen 30 december de beste top 2000 dag was, dit steeds meer de 29ste wordt. Wat een zaadplaten heb ik vandaag al gehoord.
Not my proudest fapquote:
Dat zou knap zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Het kan me oprecht niet schelen. Het is niet om aan te horenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap/ken het idee achter dit nummer, dat maakt het ok
Ik hoorde gister anders ook veel ooraidsquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die mag ie van mij dan wel weer verkloten.
Valt me trouwens op dat waar voorheen 30 december de beste top 2000 dag was, dit steeds meer de 29ste wordt. Wat een zaadplaten heb ik vandaag al gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |