Vond je hem eerst wel te ver gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inmiddels zo'n hekel aan Gijs dat die roast door Peter Pannekoek bijna niet eens meer tever ging
oh morgennacht ziet de hemel er weer gekleurd uit. dat is altijd nog geweest. ook tijdens de crisis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat weer goed met de economie zeker
Ik vond het niet geweldig, al die nieuwe zooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zo blij dat ik dit nog heb kunnen zien op RW
Klopt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het laatste couplet heeft hij niet meer gehaald. Brian heeft het daarom maar gedaan
Sorry voor het verpestenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Reversum het volgende:
[..]
Zonde. Zet spotify wel aan tijdens de reclame ofzo dan.
Ja, beetje wel. Maar dat hoort bij dat programma.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond je hem eerst wel te ver gaan?
Nee precies gezien mijn UI.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor mij is Freddie de stem der stemmen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Nu moet ik die toch eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inmiddels zo'n hekel aan Gijs dat die roast door Peter Pannekoek bijna niet eens meer tever ging
hiquote:
Trakteren!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga appels schillen en de mix voor de oliebollen maken!
Ja dat hoort er inderdaad bij. Ik vond Peter wel de beste.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Maar dat hoort bij dat programma.
toen ik 12 was bestond het nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef skysherrif het volgende:
Dit nummer was toch wel unaniem het stoerst toen je 12 jaar oud was.
Nee, Henry hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat hoort er inderdaad bij. Ik vond Peter wel de beste.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger had Gijs een staartje
Doe ermee wat je wil
die beiden waren in elk geval de beste tweequote:
Henry van Loon vond ik debestequote:
Wat dirty, Diaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga appels schillen en de mix voor de oliebollen maken!
Oude nummers waren het best inderdaad. Maar vond dit vroeger als jongetje altijd prachtig, en waren mijn eerste cd's.Dus dat speelde ook wel mee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het niet geweldig, al die nieuwe zooiOude nummers waren wel leuk tenzij ze in een nieuw jasje zaten.
Dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Henry van Loon vond ik debeste
Dan moet Iron Maiden Man hem echt gaan slaan hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk houd GIjs zijn muil tijdens de intro van Can I Play With Madness. Zelfs dat zie ik hem verknallen![]()
![]()
Die mag ie van mij dan wel weer verkloten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk houd GIjs zijn muil tijdens de intro van Can I Play With Madness. Zelfs dat zie ik hem verknallen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |