Rest van de aanwezigen kon vervolgens ook begraven wordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een begrafenis meegemaakt waarbij Raise your Glass van Pink werd gedraaid en vervolgens Kon ik nog maar even bij je zijn van Gordon. Toen konden ze me wegdragen. Dan heb je dus een ultieme hekel gehad aan je bezoekers
Zeker. Prachtige docu was dat. Dit zijn de laatste clipbeelden van mercuryquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef Achterhoker het volgende:
Was dit nummer niet min of meer een afscheid van Freddie? Meende dat ooit in een of andere docu gezien te hebben.
Konden ze meteen jouw begrafenis gaan plannen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een begrafenis meegemaakt waarbij Raise your Glass van Pink werd gedraaid en vervolgens Kon ik nog maar even bij je zijn van Gordon. Toen konden ze me wegdragen. Dan heb je dus een ultieme hekel gehad aan je bezoekers
Ultieme troll actie natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jeetje....quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Draaien ze niet de volledige?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is helaas niet volledige versie dus ik kijk er nooit echt naar uit
hier is het minder dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen mensen, morgenavond pas vuurwerk. Wat een geknal hier
ik kan de begrafenismuziek van mijn moeder echt niet meer horen en ik denk dat ook nooit meer over gaatquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. Is al lang geleden hoor dat ze overleed. evengoed bedankt
Da's gemeen. Maar goed, bekijk het positief: Geen Blof.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het laatste couplet heeft hij niet meer gehaald. Brian heeft het daarom maar gedaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Mother Love is zijn laatst ingezongen lied. Ook prachtig
Fixedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |