Gaat over These are the days...quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zelf zou ik KISS niet draaien bij een uitvaart.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:30 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Blijft mooi dit. Hebben we ook laten spelen bij de crematie van mijn moeder
Nou hier in de randstad is het met al dat kansloze straattaal (zeg maar broederliefde taaltje) nog erger te verstaan dan de provincie hoor. Dan nog liever dialectquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat ze in de Randstad en aanpalende zeebodem als ABN klasseren...
Mwa, Heaven's On Fire toch welquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zelf zou ik KISS niet draaien bij een uitvaart.
het is bijna letterlijk zo.quote:
Ik ben toch al bijna klaar als modquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet tijdelijk ontmodden om dat te voorkomen
Thanks. Is al lang geleden hoor dat ze overleed. evengoed bedanktquote:
Een van de weinige nummers waarbij het juist wel kanquote:
mi no lobquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou hier in de randstad is het met al dat kansloze straattaal (zeg maar broederliefde taaltje) nog erger te verstaan dan de provincie hoor. Dan nog liever dialect
Ik heb ooit een begrafenis meegemaakt waarbij Raise your Glass van Pink werd gedraaid en vervolgens Kon ik nog maar even bij je zijn van Gordon. Toen konden ze me wegdragen. Dan heb je dus een ultieme hekel gehad aan je bezoekersquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Highway to Hell is toepasselijker idd
ja dat blijft bijzonder.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. Is al lang geleden hoor dat ze overleed. evengoed bedankt
Yesquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:33 schreef Achterhoker het volgende:
Was dit nummer niet min of meer een afscheid van Freddie? Meende dat ooit in een of andere docu gezien te hebben.
Misschien hebben ze nog vacaturesquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toch al bijna klaar als modSerious Request is over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |