Dat kan ook inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan de begrafenismuziek van mijn moeder echt niet meer horen en ik denk dat ook nooit meer over gaat
Voor mij is Freddie de stem der stemmen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellenquote:
Iedereen hier is snel getriggered door Gijs (lol)quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wat heeft GijsGod nou weer gedaan?
afkappen, lullen, alarm... er zijn... zoiets?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wat heeft GijsGod nou weer gedaan?
Zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zo blij dat ik dit nog heb kunnen zien op RW
Gaat weer goed met de economie zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier is het minder dan de afgelopen jaren.
Heb ook al heel wat van die nummers die ik altijd al mooi vond maar doordat ze op uitvaarten zijn gedraaid een dubbel gevoel oproepen. Oke wat een rare zin.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan de begrafenismuziek van mijn moeder echt niet meer horen en ik denk dat ook nooit meer over gaat
Vond je hem eerst wel te ver gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inmiddels zo'n hekel aan Gijs dat die roast door Peter Pannekoek bijna niet eens meer tever ging
oh morgennacht ziet de hemel er weer gekleurd uit. dat is altijd nog geweest. ook tijdens de crisis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat weer goed met de economie zeker
Ik vond het niet geweldig, al die nieuwe zooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zo blij dat ik dit nog heb kunnen zien op RW
Klopt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het laatste couplet heeft hij niet meer gehaald. Brian heeft het daarom maar gedaan
Sorry voor het verpestenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Reversum het volgende:
[..]
Zonde. Zet spotify wel aan tijdens de reclame ofzo dan.
Ja, beetje wel. Maar dat hoort bij dat programma.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond je hem eerst wel te ver gaan?
Nee precies gezien mijn UI.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor mij is Freddie de stem der stemmen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Nu moet ik die toch eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inmiddels zo'n hekel aan Gijs dat die roast door Peter Pannekoek bijna niet eens meer tever ging
hiquote:
Trakteren!quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga appels schillen en de mix voor de oliebollen maken!
Ja dat hoort er inderdaad bij. Ik vond Peter wel de beste.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Maar dat hoort bij dat programma.
toen ik 12 was bestond het nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef skysherrif het volgende:
Dit nummer was toch wel unaniem het stoerst toen je 12 jaar oud was.
Nee, Henry hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat hoort er inderdaad bij. Ik vond Peter wel de beste.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Vroeger had Gijs een staartje
Doe ermee wat je wil
die beiden waren in elk geval de beste tweequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |