Sending out an app for less.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sending out a whatsappbericht bekt toch minder lekker dan Sending out an SMS
Ik hoef overdag maar heel even naar de markt maar zit echt te denken hoe ik het beste om de nummers uit mijn lijst kan slalommen. Onmogelijk. Het is net een mijnenveld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:27 schreef peaceman het volgende:
Hmm ga een paar hele mooie plaatjes missen, maar ja het is helaas niet anders.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je nog ziek bent en Diaan laten gaan
quote:
*vinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
"A year has passed since I broke my nose" verstond ik vroeger altijd
"Rescue me before I fall into the sparrow" verstond ik vroeger altijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
+1quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
Broekje uit?quote:
quote:
quote:
Fleetwood Mac is alweer even geleden hoorquote:
Pino, ga je mond spoelen.quote:
postbroekje is uit inderdaadquote:
Heyquote:
Ik vind Aerosmith wel leuk maar dat is echt een draak van een nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks komt pas aids met![]()
Aerosmith
![]()
dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Aerosmith
![]()
sow koekoek terechte klacht, da's echt een zeiknummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Aerosmith
![]()
Ditquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Aerosmith wel leuk maar dat is echt een draak van een nummer inderdaad.
Dat het stopt is kut jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef Guanabana het volgende:
Wel oke nummer dit, maar eindigt kut.
Ik doe het lekker toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag geen kritiek hebben op dit nummer.
Ik heb echt een voorgekookte hekel aan Aerosmith, al dat gejank en geschreeuw in die microfoon werkt echt op je zenuwen: kortom, ik moet nodig pissen dus zit nog even L.A. Womangenot uit, daarna als een raket naar de WC en eten maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sow koekoek terechte klacht, da's echt een zeiknummer
Stijn weet dingen
Iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
Niet zo zeiken over dit nummer, ik heb er op gestemd, ja!?
Goedemorgen amicequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een voorgekookte hekel aan Aerosmith, al dat gejank en geschreeuw in die microfoon werkt echt op je zenuwen: kortom, ik moet nodig pissen dus zit nog even L.A. Womangenot uit, daarna als een raket naar de WC en eten maken.
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.quote:
Dat laatste is... apart.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een voorgekookte hekel aan Aerosmith, al dat gejank en geschreeuw in die microfoon werkt echt op je zenuwen: kortom, ik moet nodig pissen dus zit nog even L.A. Womangenot uit, daarna als een raket naar de WC en eten maken.
Jawel hoor. Kijk maar:quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.
Eerste album van Aerosmith hadden ze wel lekkere blues rock hoor, daarna vind ik het al minder worden van ze. Zo'n nummer als deze is meer uitzondering dan regel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Guanabana het volgende:
Aerosmith zijn van die neppe rockers, bah. Net als weer meer van dat soort bands. Bon Jovi ook vreselijk.![]()
En hij is al zo lelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Aerosmith. Je hoop dat Steven Tyler voor eeuwig leeft zodat de dodenbonus nooit geactiveerd gaat worden.
Doe ik vaak genoeg hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.
Niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Train Kept A Rollin' hebben ze wel fijn uitgevoerd, eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eerste album van Aerosmith hadden ze wel lekkere blues rock hoor, daarna vind ik het al minder worden van ze. Zo'n nummer als deze is meer uitzondering dan regel.
Ik zie genoeg mensen bij Coldplay roepen dat het best prima is en daar wordt weinig over gezegdquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je hier maar eens kijken als Coldplay, Blof, Kensington etc langskomt.
Klopt, hoewel ik dan niet bij die minderheid hoor. Ik moet me meer zorgen maken om het niet leuk vinden van Princequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je hier maar eens kijken als Coldplay, Blof, Kensington etc langskomt.
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik dan niet bij die minderheid hoor. Ik moet me meer zorgen maken om het niet leuk vinden van Prince
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |