Ik vind Aerosmith wel leuk maar dat is echt een draak van een nummer inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks komt pas aids met![]()
Aerosmith
![]()
dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Aerosmith
![]()
sow koekoek terechte klacht, da's echt een zeiknummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Aerosmith
![]()
Ditquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Aerosmith wel leuk maar dat is echt een draak van een nummer inderdaad.
Dat het stopt is kut jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef Guanabana het volgende:
Wel oke nummer dit, maar eindigt kut.
Ik doe het lekker toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag geen kritiek hebben op dit nummer.
Ik heb echt een voorgekookte hekel aan Aerosmith, al dat gejank en geschreeuw in die microfoon werkt echt op je zenuwen: kortom, ik moet nodig pissen dus zit nog even L.A. Womangenot uit, daarna als een raket naar de WC en eten maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sow koekoek terechte klacht, da's echt een zeiknummer
Stijn weet dingen
Iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
Niet zo zeiken over dit nummer, ik heb er op gestemd, ja!?
Goedemorgen amicequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een voorgekookte hekel aan Aerosmith, al dat gejank en geschreeuw in die microfoon werkt echt op je zenuwen: kortom, ik moet nodig pissen dus zit nog even L.A. Womangenot uit, daarna als een raket naar de WC en eten maken.
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.quote:
Dat laatste is... apart.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb echt een voorgekookte hekel aan Aerosmith, al dat gejank en geschreeuw in die microfoon werkt echt op je zenuwen: kortom, ik moet nodig pissen dus zit nog even L.A. Womangenot uit, daarna als een raket naar de WC en eten maken.
Jawel hoor. Kijk maar:quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |