Eerste album van Aerosmith hadden ze wel lekkere blues rock hoor, daarna vind ik het al minder worden van ze. Zo'n nummer als deze is meer uitzondering dan regel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Guanabana het volgende:
Aerosmith zijn van die neppe rockers, bah. Net als weer meer van dat soort bands. Bon Jovi ook vreselijk.![]()
En hij is al zo lelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Aerosmith. Je hoop dat Steven Tyler voor eeuwig leeft zodat de dodenbonus nooit geactiveerd gaat worden.
Doe ik vaak genoeg hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.
Niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel grappig dat andersom ook niet mag: een nummer leuk vinden die de meerderheid hier niet leuk vindt.
Train Kept A Rollin' hebben ze wel fijn uitgevoerd, eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eerste album van Aerosmith hadden ze wel lekkere blues rock hoor, daarna vind ik het al minder worden van ze. Zo'n nummer als deze is meer uitzondering dan regel.
Ik zie genoeg mensen bij Coldplay roepen dat het best prima is en daar wordt weinig over gezegdquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je hier maar eens kijken als Coldplay, Blof, Kensington etc langskomt.
Klopt, hoewel ik dan niet bij die minderheid hoor. Ik moet me meer zorgen maken om het niet leuk vinden van Princequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je hier maar eens kijken als Coldplay, Blof, Kensington etc langskomt.
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik dan niet bij die minderheid hoor. Ik moet me meer zorgen maken om het niet leuk vinden van Prince
quote:
Die is nog wel ff een stukkie beter hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare daler, veel andere dingen van U2 die ik tot nog toe hoorde zijn gestegen.
Verbaast me ook dat dit onder New Years Day staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
In the name of lof
Klopt maar normaal staat deze wel hoogquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die is nog wel ff een stukkie beter hoor
Tot sinas!quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga aan het werk. De groente met Sometimes it snows in April O'Neil he. Dat is wel een prachtige topper van PrinsGod
Hey, jij ook hier!quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
In the name of lof
Werkzequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga aan het werk. De groente met Sometimes it snows in April O'Neil he. Dat is wel een prachtige topper van PrinsGod
Spinazie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat dat alles te maken heeft met het feit dat mensen stemmen op NYD omdat het bijna NYD is. Zo'n gelegenheidsstem, net als Chris Rea. Die zou de lijst amper halen als de Top 2000 in de zomer werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare daler, veel andere dingen van U2 die ik tot nog toe hoorde zijn gestegen.
Verbaast me ook dat dit onder New Years Day staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |