quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb ik aan iemand met een merkshirt aan als er geen beeld te zien is?
'Nee meneer, dat doen we niet meer, want de kabels worden gestolen...'
Bloedserieus...quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus? Die kun je toch doodsimpel aan 1 kant wegwerken of vastleggen?
ging een monitor kopen bij Computerland. Stonder er 2 naast elkaar met 50 euro prijsverschil. Uiteraard de duurdere veel mooier beeld. Tot ik bij de goedkopere op de auto-adjustknop indrukte. Vonden ze niet zo leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging een monitor kopen bij Computerland. Stonder er 2 naast elkaar met 50 euro prijsverschil. Uiteraard de duurdere veel mooier beeld. Tot ik bij de goedkopere op de auto-adjustknop indrukte. Vonden ze niet zo leuk
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging een monitor kopen bij Computerland. Stonder er 2 naast elkaar met 50 euro prijsverschil. Uiteraard de duurdere veel mooier beeld. Tot ik bij de goedkopere op de auto-adjustknop indrukte. Vonden ze niet zo leuk
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollen zijn geregeld, 2 minuten werk...
Net ook even op pad geweest voor een nieuwe monitor en het is bedroevend om te constateren dat het personeel bij de MediaMarkt, het Staples Office Center én BCC werkelijk geen idee hebben wat ze verkopen.
Bij de MediaMarkt is er geen enkele monitor aangesloten, dus geen beeld.![]()
Bij het Office Center wisten ze niet wat 'resolutie' was.![]()
Bij BCC wisten ze het verschil tussen VGA en HDMI niet.![]()
Kortom, geen nieuwe monitor...
Net met een ander filiaal van het Staples Office Center gebeld:quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]!
Zo zie je maar weer; je gaat niet naar winkels toe om VOORgelicht te worden...................
en ook niet even voor je aansluiten, wat een nonsens. Ik zou het fijn delen op social media.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net met een ander filiaal van het Staples Office Center gebeld:
'Hebben jullie die en die monitor op voorraad?'
'Volgens het systeem wel, maar ik kan 'm nergens vinden.
Mag ik u zo terugbellen?'
Pfff lekker handig!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net met een ander filiaal van het Staples Office Center gebeld:
'Hebben jullie die en die monitor op voorraad?'
'Volgens het systeem wel, maar ik kan 'm nergens vinden.
Mag ik u zo terugbellen?'
Maar... Dennis heeft terug gebeld, had de monitor op voorraad en die ga ik nu dus aansluiten...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar... Dennis heeft terug gebeld, had de monitor op voorraad en die ga ik nu dus aansluiten...
Leve Dennis!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar... Dennis heeft terug gebeld, had de monitor op voorraad en die ga ik nu dus aansluiten...
Moest snel lief doen,anders paardenhoofd enzo, dat wil ik nietquote:
Dennis heeft me alleen ten onrechte een HDMI kabel aangesmeerd (zat er niet bij volgens hem, maar toch wel bleek na uitpakken), maar goed.quote:
Het werd ook hoog tijd dat jij eens tegen ons op ging kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dennis heeft me alleen ten onrechte een HDMI kabel aangesmeerd (zat er niet bij volgens hem, maar toch wel bleek na uitpakken), maar goed.
Ik kijk nu naar dit forum via een nieuw beeldscherm, wat zijn jullie ineens groot...
Ben maar ergens tussen 1.80m en 1.89m, metingen en meningen zijn hier over verdeeld, haha.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dennis heeft me alleen ten onrechte een HDMI kabel aangesmeerd (zat er niet bij volgens hem, maar toch wel bleek na uitpakken), maar goed.
Ik kijk nu naar dit forum via een nieuw beeldscherm, wat zijn jullie ineens groot...
Na die boomstam op je kop ben je niet zo groot meer qua hoogtequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het werd ook hoog tijd dat jij eens tegen ons op ging kijken![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na die boomstam op je kop ben je niet zo groot meer qua hoogte
Ga dan ook niet onder vallende boomstammen staan.quote:
Doet u ook aan bezorging?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die emmer is nu leeg. Op naar de emmer met rozijnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ga dan ook niet onder vallende boomstammen staan.
Dat is gewoon niet handig
Waar woon je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doet u ook aan bezorging?
Anders moet ik zo toch maar even naar de winkel
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn een paar mooie bollen mevrouwquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zo toch maar even naar de winkelquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is iets te ver weg... sorry.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan zo toch maar even naar de winkel
Heb dit jaar geen pepernoten gehad, dus maar wel zorgen voor een paar oliebollen.
De originele inspiratie voor donuts.
Hahah dankjewel!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat zijn een paar mooie bollen mevrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |