zichzelf, schoonouders, kids...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:44 schreef CindieY het volgende:
Zo, de ochtend overleefd. Er zijn oliebollenen broodjes voor de lunch.
Voornamelijk voor mezelf en ouders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
zichzelf, schoonouders, kids...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voornamelijk voor mezelf en ouders.
Ik vind oliebollen zo lekker.... maar alleen met oud en nieuw en zelf (of door mijn moeder) gebakken. Ik eet morgen de hele dag door oliebollen.
Goed idee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Geef mijn portie oliebollen maar aan Melting
Van harte gefeliciteerd!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollen zijn geregeld, 2 minuten werk...
Net ook even op pad geweest voor een nieuwe monitor en het is bedroevend om te constateren dat het personeel bij de MediaMarkt, het Staples Office Center én BCC werkelijk geen idee hebben wat ze verkopen.
Bij de MediaMarkt is er geen enkele monitor aangesloten, dus geen beeld.![]()
Bij het Office Center wisten ze niet wat 'resolutie' was.![]()
Bij BCC wisten ze het verschil tussen VGA en HDMI niet.![]()
Kortom, geen nieuwe monitor...
Ik geloof het wel, Junior was een beetje emotioneel door de telefoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Alles goed met de kleine en met moeders?
Dat is wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, Junior was een beetje emotioneel door de telefoon
Het is op die manier toch niet vreemd dat niemand meer naar een winkel gaat?quote:
Ik heb toevallig laatst wel zo'n setje in de winkel gekocht van internet via het stopcontact. Was een tientje duurder dan bij bol.com maar ik had geen zin om NÓG weer een dag zonder internet te zitten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op die manier toch niet vreemd dat niemand meer naar een winkel gaat?
Wat een kneuzen...
liep er bij de MediaMarkt niet iemand met een shirt van een merk rond? Want die horen wel iets te weten, weet ik uit mijn tijd als mysteryshopper.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op die manier toch niet vreemd dat niemand meer naar een winkel gaat?
Wat een kneuzen...
Wat heb ik aan iemand met een merkshirt aan als er geen beeld te zien is?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
liep er bij de MediaMarkt niet iemand met een shirt van een merk rond? Want die horen wel iets te weten, weet ik uit mijn tijd als mysteryshopper.
Klinkt als een geweldige ervaring zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |