SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Wassen, proberen te strijkenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Wassen, proberen te strijken, poetsen.
Ik wil dat net proberen te voorkomen dat ik in het nieuwe jaar meteen volop aan de slag moet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Goed bezig! Ik ben dat aan het uitstellen naar het nieuwe jaar
![]()
Jij moet 2 januari weer werken denk ik? Ik ben 2 en 3 januari nog vrij. 3 januari gaat alle versiering en kerstboom uit de kamer. Dan ga ik poetsen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil dat net proberen te voorkomen dat ik in het nieuwe jaar meteen volop aan de slag moet.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij moet 2 januari weer werken denk ik? Ik ben 2 en 3 januari nog vrij. 3 januari gaat alle versiering en kerstboom uit de kamer. Dan ga ik poetsen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij moet 2 januari weer werken denk ik? Ik ben 2 en 3 januari nog vrij. 3 januari gaat alle versiering en kerstboom uit de kamer. Dan ga ik poetsen.
En ik de jouwe!quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet ik alweer volop aan de slag.
Maar dan snap ik je insteek wel.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Wassen, proberen te strijken, poetsen.
ik ga 'm bewaren. Symph beweert dat hij kan strijken, ik heb het alleen nog nooit gezienquote:
Die komt wel van pas, denk ik.quote:
Meteen maar aan het werk zetten dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga 'm bewaren. Symph beweert dat hij kan strijken, ik heb het alleen nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:19 schreef livelink het volgende:
Je hebt nu toch een droger, Melting?
Met een beetje uitgekiend droogbeleid hoef je niet meer te strijken.
Je droger heeft vast wel een strijkvrij programma. Dan haal je je overhemd nog een klein beetje vochtig uit de droger, hangt hem over een stoel en na een paar uur heb je een overhemd dat niet meer gestreken hoeft te worden.
Ik gebruik mijn strijkijzer alleen nog maar voor strijkkralen
en anders dure strijkvrije overhemden kopen. Nat op een kleerhanger hangen, niks meer aan doen, alleen echt nooooit strijken, want dan verpest je hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel een goed idee. Ben nu alles nog aan het leren kennen hè, dus ook dat moet ik nog even onderzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Gewoon geen overhemden kopen en aan doen.
ik strijk niks. Een vriendin strijkt zelfs schoonmaakdoekjes enzo, zodat het mooi opgevouwen op een stapeltje in de kast ligt. Mijn tante strijkt ook onderbroekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow nee dat doe ik niet... Maar ik strijk wel shirts, broeken en jurkjes. Ik vind het gewoon mooier staan. En ik ben gemakkelijk... ik doe alles in de droger en vouw het daarna meestal niet meteen op.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik strijk niks. Een vriendin strijkt zelfs schoonmaakdoekjes enzo, zodat het mooi opgevouwen op een stapeltje in de kast ligt. Mijn tante strijkt ook onderbroeken
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:44 schreef CindieY het volgende:
Zo, de ochtend overleefd. Er zijn oliebollenen broodjes voor de lunch.
Jaja.... wrijf het nog maar even in.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:08 schreef peaceman het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit zoveel oliebollen. krijg er last van mijn maag van
zichzelf, schoonouders, kids...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:44 schreef CindieY het volgende:
Zo, de ochtend overleefd. Er zijn oliebollenen broodjes voor de lunch.
Voornamelijk voor mezelf en ouders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
zichzelf, schoonouders, kids...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voornamelijk voor mezelf en ouders.
Ik vind oliebollen zo lekker.... maar alleen met oud en nieuw en zelf (of door mijn moeder) gebakken. Ik eet morgen de hele dag door oliebollen.
Goed idee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Geef mijn portie oliebollen maar aan Melting
Van harte gefeliciteerd!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollen zijn geregeld, 2 minuten werk...
Net ook even op pad geweest voor een nieuwe monitor en het is bedroevend om te constateren dat het personeel bij de MediaMarkt, het Staples Office Center én BCC werkelijk geen idee hebben wat ze verkopen.
Bij de MediaMarkt is er geen enkele monitor aangesloten, dus geen beeld.![]()
Bij het Office Center wisten ze niet wat 'resolutie' was.![]()
Bij BCC wisten ze het verschil tussen VGA en HDMI niet.![]()
Kortom, geen nieuwe monitor...
Ik geloof het wel, Junior was een beetje emotioneel door de telefoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Alles goed met de kleine en met moeders?
Dat is wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, Junior was een beetje emotioneel door de telefoon
Het is op die manier toch niet vreemd dat niemand meer naar een winkel gaat?quote:
Ik heb toevallig laatst wel zo'n setje in de winkel gekocht van internet via het stopcontact. Was een tientje duurder dan bij bol.com maar ik had geen zin om NÓG weer een dag zonder internet te zitten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op die manier toch niet vreemd dat niemand meer naar een winkel gaat?
Wat een kneuzen...
liep er bij de MediaMarkt niet iemand met een shirt van een merk rond? Want die horen wel iets te weten, weet ik uit mijn tijd als mysteryshopper.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op die manier toch niet vreemd dat niemand meer naar een winkel gaat?
Wat een kneuzen...
Wat heb ik aan iemand met een merkshirt aan als er geen beeld te zien is?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
liep er bij de MediaMarkt niet iemand met een shirt van een merk rond? Want die horen wel iets te weten, weet ik uit mijn tijd als mysteryshopper.
Klinkt als een geweldige ervaring zo
quote:
dank je welquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb ik aan iemand met een merkshirt aan als er geen beeld te zien is?
'Nee meneer, dat doen we niet meer, want de kabels worden gestolen...'
Bloedserieus...quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus? Die kun je toch doodsimpel aan 1 kant wegwerken of vastleggen?
ging een monitor kopen bij Computerland. Stonder er 2 naast elkaar met 50 euro prijsverschil. Uiteraard de duurdere veel mooier beeld. Tot ik bij de goedkopere op de auto-adjustknop indrukte. Vonden ze niet zo leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging een monitor kopen bij Computerland. Stonder er 2 naast elkaar met 50 euro prijsverschil. Uiteraard de duurdere veel mooier beeld. Tot ik bij de goedkopere op de auto-adjustknop indrukte. Vonden ze niet zo leuk
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ging een monitor kopen bij Computerland. Stonder er 2 naast elkaar met 50 euro prijsverschil. Uiteraard de duurdere veel mooier beeld. Tot ik bij de goedkopere op de auto-adjustknop indrukte. Vonden ze niet zo leuk
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollen zijn geregeld, 2 minuten werk...
Net ook even op pad geweest voor een nieuwe monitor en het is bedroevend om te constateren dat het personeel bij de MediaMarkt, het Staples Office Center én BCC werkelijk geen idee hebben wat ze verkopen.
Bij de MediaMarkt is er geen enkele monitor aangesloten, dus geen beeld.![]()
Bij het Office Center wisten ze niet wat 'resolutie' was.![]()
Bij BCC wisten ze het verschil tussen VGA en HDMI niet.![]()
Kortom, geen nieuwe monitor...
Net met een ander filiaal van het Staples Office Center gebeld:quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]!
Zo zie je maar weer; je gaat niet naar winkels toe om VOORgelicht te worden...................
en ook niet even voor je aansluiten, wat een nonsens. Ik zou het fijn delen op social media.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net met een ander filiaal van het Staples Office Center gebeld:
'Hebben jullie die en die monitor op voorraad?'
'Volgens het systeem wel, maar ik kan 'm nergens vinden.
Mag ik u zo terugbellen?'
Pfff lekker handig!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net met een ander filiaal van het Staples Office Center gebeld:
'Hebben jullie die en die monitor op voorraad?'
'Volgens het systeem wel, maar ik kan 'm nergens vinden.
Mag ik u zo terugbellen?'
Maar... Dennis heeft terug gebeld, had de monitor op voorraad en die ga ik nu dus aansluiten...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar... Dennis heeft terug gebeld, had de monitor op voorraad en die ga ik nu dus aansluiten...
Leve Dennis!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar... Dennis heeft terug gebeld, had de monitor op voorraad en die ga ik nu dus aansluiten...
Moest snel lief doen,anders paardenhoofd enzo, dat wil ik nietquote:
Dennis heeft me alleen ten onrechte een HDMI kabel aangesmeerd (zat er niet bij volgens hem, maar toch wel bleek na uitpakken), maar goed.quote:
Het werd ook hoog tijd dat jij eens tegen ons op ging kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dennis heeft me alleen ten onrechte een HDMI kabel aangesmeerd (zat er niet bij volgens hem, maar toch wel bleek na uitpakken), maar goed.
Ik kijk nu naar dit forum via een nieuw beeldscherm, wat zijn jullie ineens groot...
Ben maar ergens tussen 1.80m en 1.89m, metingen en meningen zijn hier over verdeeld, haha.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dennis heeft me alleen ten onrechte een HDMI kabel aangesmeerd (zat er niet bij volgens hem, maar toch wel bleek na uitpakken), maar goed.
Ik kijk nu naar dit forum via een nieuw beeldscherm, wat zijn jullie ineens groot...
Na die boomstam op je kop ben je niet zo groot meer qua hoogtequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het werd ook hoog tijd dat jij eens tegen ons op ging kijken![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Na die boomstam op je kop ben je niet zo groot meer qua hoogte
Ga dan ook niet onder vallende boomstammen staan.quote:
Doet u ook aan bezorging?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die emmer is nu leeg. Op naar de emmer met rozijnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ga dan ook niet onder vallende boomstammen staan.
Dat is gewoon niet handig
Waar woon je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doet u ook aan bezorging?
Anders moet ik zo toch maar even naar de winkel
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn een paar mooie bollen mevrouwquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zo toch maar even naar de winkelquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is iets te ver weg... sorry.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan zo toch maar even naar de winkel
Heb dit jaar geen pepernoten gehad, dus maar wel zorgen voor een paar oliebollen.
De originele inspiratie voor donuts.
Hahah dankjewel!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat zijn een paar mooie bollen mevrouw
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klaar.... Kom volgend jaar maar bij ons oliebollen eten op Oudjaarsdag!!Maar eerst naar de Efteling in het voorjaar!
Nomzquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klaar.... Kom volgend jaar maar bij ons oliebollen eten op Oudjaarsdag!!Maar eerst naar de Efteling in het voorjaar!
Ik was om 17 al klaarquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was om 17 al klaarPizza in de oven, glas wijn binnen handbereik. Weekend
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
goed bezigquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Programma van vandaag
20:00 - 21:00 MadMaster - Non Stop
21:00 - 23:30 Dj Melting in de avond
Ik hang nog even bij de Top 2000 a Gogo, daarna tune ik inquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe even de warming-up voor Melting zo meteen:
[..]
Nu al? Dat heb je dan nog snel onder de knie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nieuwe speelgoed is inmiddels al vertrouwd...
Ik doe het niet voor het eerst natuurlijk en elke controller is anders, maar de software ken ik door en door. Het gaat nu alleen nu nog makkelijker...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al? Dat heb je dan nog snel onder de knie.
Kijk.... dat schiet op.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Sinds vanmiddag split-screen met links het forum en rechts op een 26" scherm Virtual DJ...
Met mijn iPad er bij heb ik er ook 3...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat schiet op.
Ik vind 2 schermen toch wel het prettigst.
Of ja..... als ik draai 3 schermen.
Wat doe je op je iPad dan nog?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met mijn iPad er bij heb ik er ook 3...
Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Zal proberen niet te obscuur te draaien...
Vooralsnog ben ik de enige zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou rekening met alle luisteraars vanavond...
Ik denk het, geen idee wie die andere 4 zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik de enige zeker?
Inderdaad.... maar geen idee waar die 3 vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het, geen idee wie die andere 4 zijn.
Drie zijn er meestal wel...
Paar mensen die hun PC/telefoon per ongeluk aan hebben laten staan...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... maar geen idee waar die 3 vandaan komen.
Ik wilde eigenlijk wijselijk m'n mond houdenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Je draait Bruno Mars en het stroomt vol...
Ohoh....quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Hierna één speciaal voor Melting...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen Oscar Harris...
Geen idee..... ze zal moeten wachten tot ik het weet.quote:
En ze wacht al zo langquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee..... ze zal moeten wachten tot ik het weet.
Zolang ze zich niet bekend maakt, zal ze nog moeten blijven wachten.quote:
Niet als ik niet weet waar ik moet zoeken hè?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:37 schreef Tuned22 het volgende:
Straks weegt ze een ons... tref je een gratenpakhuis aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |