Oeh fijn uur! Der Wegquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
30 december 01-02 uur
546 All I Need Air
545 Zij Maakt Het Verschil De Poema's
544 You Are So Beautiful Joe Cocker
543 Boogie Wonderland Earth Wind & Fire
542 Woman In Love Barbra Streisand
541 Lust For Life Iggy Pop
540 Overcome Live
539 Der Weg Herbert Grönemeyer
538 Landslide Fleetwood Mac
537 You're The First, The Last, My Everything Barry White
536 Father Figure George Michael
535 Fields Of Gold Eva Cassidy
534 Teardrop Massive Attack
De ironie. Lust For Life eerst en daarna die ''Wat doe ik hier nog man'' kutmuziek van Live.

Die is gecoverd door nightwish? Ff luisteren straks.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kwam door High Hopes cover van Nightwish die imo echt erg erg erg goed is

Cover van het gelijknamige nummer van Sting.quote:

Evenstar

Evenstar

Met goden stem van Marcoquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is gecoverd door nightwish? Ff luisteren straks.

1 januari mag ik hopen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is gecoverd door nightwish? Ff luisteren straks.

Ah ja, die. Die kan ik nog wel tolereren ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
Dit uur komt het enige nummer van Barbra Drijfzand die ik echt geweldig vind.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Goed om te zien dat je ook een fatsoenlijke mening kan hebben.quote:

geweldig dat dit zo hoog staat, wel verrassend ook.
 geweldig dat dit zo hoog staat, wel verrassend ook. 

quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil me hier eigenlijk wel bij aansluiten. Behalve dat ik Fields of Gold wel ken, matige kuffer van Sting.
Ah okequote:Op zaterdag 30 december 2017 01:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cover van het gelijknamige nummer van Sting.

Ik heb alleen maar fatsoenlijke meningenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ook een fatsoenlijke mening kan hebben.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dit waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar fatsoenlijke meningen

quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef MielMonteur het volgende:
Het origineel van Ekseption is beter

Hoe danquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Barbra Streisand heeft dit jaar met al haar liedjes ook een flinke boost gekregen... en die is niet eens dood

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Of het origineel van Radiohead.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef MielMonteur het volgende:
Het origineel van Ekseption is beter

Het is dat ik beide versies ken, anders zou ik je niet geloofd hebben, gezien die standaard Fok!-grap over covers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cover van het gelijknamige nummer van Sting.

Ik vind het juist zijn charme hebben. Mensen die echt hun wekker zetten om in de Top2000 een nummer te horen die ze al zelf in tig uitvoeringen op evenzoveel soorten geluidsdragers hebben en zo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef Achterhoker het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de lijst 's Nachts doorgaat

Evenstar

Evenstar

En er trots op.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben. Mensen die echt hun wekker zetten om in de Top2000 een nummer te horen die ze al zelf in tig uitvoeringen op evenzoveel soorten geluidsdragers hebben en zo.

Ook fijn omdat de diepste nachtbrakers tot 5 luisteren en de vroege vogels al om 6 luisteren. Niks mis mee. Ook om het idee dat de top 2000 oneindig doorgaat. Je mist toch altijd wel wat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben. Mensen die echt hun wekker zetten om in de Top2000 een nummer te horen die ze al zelf in tig uitvoeringen op evenzoveel soorten geluidsdragers hebben en zo.

Nooit grappig geweest.quote:

Nu je het zegtquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
je hoort maar bijster weinig van de introtune dit jaar

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Geen tijd voorquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:

SnijtafelGodenquote:

Ik houd van jouw mening.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige goede Nederlandstalige nummers

Komt doordat iedereen in de kramp ligt van Eveliens stemquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoorde mezelf net denken 'hé, er is al een minuut niet gepost, zou mijn internet kapot zijn'

Die is ook behoorlijk verkracht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:

quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik houd van jouw mening.
See what I did there?

Ze zal het wel weer verkeerd gelezen hebbenquote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ja, eens.quote:

Wel honderden plaatsen ónder Pokémon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom staat dit boven High Hopes

Correctie, alleen dat vreselijke koningslied was grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind ze echt briljant
Al maken ze wel een hoop nummers definitief kapot voor mij

net wilde er 1 niet leek hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Er staan daar echt vrouwen weg te drijven omdat ze dan eindelijk een kusje krijgen van iemand

quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoorde mezelf net denken 'hé, er is al een minuut niet gepost, zou mijn internet kapot zijn'

Had in Annemieke's blok gemogen.quote:

Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel honderden plaatsen ónder Pokémon.
Hopelijk is dat een troost...

*proest*quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Er staan daar echt vrouwen weg te drijven omdat ze dan eindelijk een kusje krijgen van iemand

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Als je denkt dat het per definitie grappig moet zijn heb je sowieso het punt van die filmpjes gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Correctie, alleen dat vreselijke koningslied was grappig.

Ja inderdaad, dat viel me gisteren ook al op #epicfailquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:

Ik heb er op gestemdquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zo

Sowieso dat ze die typische Top 2000-jingles niet meer gebruiken is zonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat viel me gisteren ook al op #epicfail

Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige goede Nederlandstalige nummers

Het is niet grappig in de zin van 'ik lig dubbel', maar ik kan er wel breed om glimlachen vaak.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je denkt dat het per definitie grappig moet zijn heb je sowieso het punt van die filmpjes gemist.

Nee nee, ze onderbouwen het ook geniaal, ik vind die twee alleen niet leuk en ik ben niet van het makkelijk afzeiken zoals ze doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je denkt dat het per definitie grappig moet zijn heb je sowieso het punt van die filmpjes gemist.

Dit jaar 60 plekken gezakt. Maar ik had gehoopt dat het sneller zou gaan ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zo

Twee jaar geleden een actie (eenzelfde actie waardoor Ede Staal buiten de Top2000 werd gehouden, maar soit), vorig jaar natuurlijk Pokémon Go, maar dit jaar steeg het weer gezakt dus, maar nog steeds aanwezig, en waardoor? Joost mag het weten...quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]

Prima toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de beginjaren zette ik vaak nog mn wekker voor nrs (maar dan bekeek ik ook de gehele lijst vooraf) ook omdat ik toen nog op casettebandjes delen van de lijst opnam (ik was vrij laat met Kazaa enz). Dan drukte ik de opnameknop en kon ik na een minuut of 4 weer gaan slapen. De laatste nacht trok ik dan standaard door en luisterde ik helemaal tot oudjaarsavond. Tegenwoordig vind ik het niet meer de moeite voor een nummer op te staan. Fatsoenlijk slapen en daardoor meer plezier gedurende de dag is belangrijker geworden

Pokemon Go bestaat nog steedsquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar geleden een actie (eenzelfde actie waardoor Ede Staal buiten de Top2000 werd gehouden, maar soit), vorig jaar natuurlijk Pokémon Go, maar dit jaar steeg het weer, en waardoor? Joost mag het weten...

Evenstar

Evenstar

quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:12 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond flikkert spontaan zeehondjes uit haar raam

60 plekken gezakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar geleden een actie (eenzelfde actie waardoor Ede Staal buiten de Top2000 werd gehouden, maar soit), vorig jaar natuurlijk Pokémon Go, maar dit jaar steeg het weer, en waardoor? Joost mag het weten...

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat zeer zeker. Maar goed, het gaat natuurlijk vooral in die eerste filmpjes om het tonen van de absurditeit van Nederlandse teksten. Niet echt om het maken van goede grappen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is niet grappig in de zin van 'ik lig dubbel', maar ik kan er wel breed om glimlachen vaak.

Nee, want die vind ik ook te hoog staan. Mag van mij ron 1500 wel staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel honderden plaatsen ónder Pokémon.
Hopelijk is dat een troost...

Klopt. Toen ze andere dingen gingen doen dan muziek vond ik het wel een stuk minder trouwens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Maar goed, het gaat natuurlijk vooral in die eerste filmpjes om het tonen van de absurditeit van Nederlandse teksten. Niet echt om het maken van goede grappen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |