Ik heb tegen Ekdom gezegd dat ie écht klein is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet recht in haar gezicht zeggen dat ze geen al te beste DJ is. Dat is ook weer lullig.
Het werd ze niet eens gevraagd. Zeg er dan gewoon niets overquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet recht in haar gezicht zeggen dat ze geen al te beste DJ is. Dat is ook weer lullig.
Zul je zien dat die ineens in een Aussie tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef Kyran het volgende:
Cielke met Rainbow in the Sky dus straks, lekker
ach, ze lijkt me best wel aardig qua persoonquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze zal ook wel niet voor niets op dit tijdstip staan gepland.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gijs zit toch ook gewoon in de middag?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ze zal ook wel niet voor niets op dit tijdstip staan gepland.
En dan Cielke 2 tot 4 doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gijs zit toch ook gewoon in de middag?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heb gelezen dat zij het wel goed deed deze week? zelf uiteraard niets van gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:53 schreef Kyran het volgende:
Cielke met Rainbow in the Sky dus straks, lekker
en vergeet Ruud nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze is echt heel enthousiast en spontaan, niks geforceerd en gewoon ook een prima DJ.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb gelezen dat zij het wel goed deed deze week? zelf uiteraard niets van gehoord
Mij bekruipt het gevoel dat ze bij Radio 2 nog ontzettend tevreden over hem zijn ook. Want het is zo'n joviale kerel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Stem van Marco is echtquote:
En zelfs als ze dat niet zouden zijn zou ie dat zelf niet zien door dat enorme bord voor zn kopquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat ze bij Radio 2 nog ontzettend tevreden over hem zijn ook. Want het is zo'n joviale kerel.
Fair enough.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het werd ze niet eens gevraagd. Zeg er dan gewoon niets over
Dan lig ik nog op één oor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is van zichzelf inderdaad best wel spontaan, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze is echt heel enthousiast en spontaan, niks geforceerd en gewoon ook een prima DJ.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ze lijkt me best wel aardig qua persoon
Die laatste plaat is ook niet de minste, ‘Greatest show on earth’ is een bazennummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stem van Marco is echt![]()
![]()
Ze waren al één van mijn fav bands maar nu met Floor is het helemaal hemels.
Een bord? Die heeft een heel appartementencomplex voor z'n hoofd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En zelfs als ze dat niet zouden zijn zou ie dat zelf niet zien door dat enorme bord voor zn kop
Ik weet niet sinds wanneer het over Nightwish gaat, maar ik kan dit alleen maar beamen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die laatste plaat is ook niet de minste, ‘Greatest show on earth’ is een bazennummer.
Ja, prachtig album inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die laatste plaat is ook niet de minste, ‘Greatest show on earth’ is een bazennummer.
Zeer ondergewaardeerd nummer van The Floydquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kende dit niet echt, eigenlijk.
Maar wat mooi
Kwam door High Hopes cover van Nightwish die imo echt erg erg erg goed isquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet sinds wanneer het over Nightwish gaat, maar ik kan dit alleen maar beamen.
(ondanks dat ik Dawkins een lul vind)
nicequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze is echt heel enthousiast en spontaan, niks geforceerd en gewoon ook een prima DJ.
Ah, die cover ken ik niet, maar het album Endless Forms Most Beautiful heb ik wel veel gedraaid.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kwam door High Hopes cover van Nightwish die imo echt erg erg erg goed is
Massive Attack altijd dikke plus, de rest vind ik niet zo van het uur.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef ok01 het volgende:
546 All I Need Air![]()
![]()
![]()
![]()
545 Zij Maakt Het Verschil De Poema's![]()
544 You Are So Beautiful Joe Cocker![]()
![]()
![]()
543 Boogie Wonderland Earth Wind & Fire![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
542 Woman In Love Barbra Streisand![]()
![]()
541 Lust For Life Iggy Pop![]()
![]()
![]()
540 Overcome Live![]()
539 Der Weg Herbert Grönemeyer![]()
538 Landslide Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
537 You're The First, The Last, My Everything Barry White![]()
![]()
![]()
536 Father Figure George Michael![]()
![]()
![]()
535 Fields Of Gold Eva Cassidy![]()
534 Teardrop Massive Attack![]()
![]()
![]()
juist beter, is de enige periode dat ik behoorlijk kan luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef Achterhoker het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de lijst 's Nachts doorgaat
Ik wil me hier eigenlijk wel bij aansluiten. Behalve dat ik Fields of Gold wel ken, matige kuffer van Sting.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef ok01 het volgende:
546 All I Need Air![]()
![]()
![]()
![]()
545 Zij Maakt Het Verschil De Poema's![]()
544 You Are So Beautiful Joe Cocker![]()
![]()
![]()
543 Boogie Wonderland Earth Wind & Fire![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
542 Woman In Love Barbra Streisand![]()
![]()
541 Lust For Life Iggy Pop![]()
![]()
![]()
540 Overcome Live![]()
539 Der Weg Herbert Grönemeyer![]()
538 Landslide Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
537 You're The First, The Last, My Everything Barry White![]()
![]()
![]()
536 Father Figure George Michael![]()
![]()
![]()
535 Fields Of Gold Eva Cassidy![]()
534 Teardrop Massive Attack![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |