Sowieso dat ze die typische Top 2000-jingles niet meer gebruiken is zonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat viel me gisteren ook al op #epicfail
Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige goede Nederlandstalige nummers
Het is niet grappig in de zin van 'ik lig dubbel', maar ik kan er wel breed om glimlachen vaak.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je denkt dat het per definitie grappig moet zijn heb je sowieso het punt van die filmpjes gemist.
Nee nee, ze onderbouwen het ook geniaal, ik vind die twee alleen niet leuk en ik ben niet van het makkelijk afzeiken zoals ze doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je denkt dat het per definitie grappig moet zijn heb je sowieso het punt van die filmpjes gemist.
Dit jaar 60 plekken gezakt. Maar ik had gehoopt dat het sneller zou gaan ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zo
Twee jaar geleden een actie (eenzelfde actie waardoor Ede Staal buiten de Top2000 werd gehouden, maar soit), vorig jaar natuurlijk Pokémon Go, maar dit jaar steeg het weer gezakt dus, maar nog steeds aanwezig, en waardoor? Joost mag het weten...quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zo
Prima toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de beginjaren zette ik vaak nog mn wekker voor nrs (maar dan bekeek ik ook de gehele lijst vooraf) ook omdat ik toen nog op casettebandjes delen van de lijst opnam (ik was vrij laat met Kazaa enz). Dan drukte ik de opnameknop en kon ik na een minuut of 4 weer gaan slapen. De laatste nacht trok ik dan standaard door en luisterde ik helemaal tot oudjaarsavond. Tegenwoordig vind ik het niet meer de moeite voor een nummer op te staan. Fatsoenlijk slapen en daardoor meer plezier gedurende de dag is belangrijker geworden
Pokemon Go bestaat nog steedsquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar geleden een actie (eenzelfde actie waardoor Ede Staal buiten de Top2000 werd gehouden, maar soit), vorig jaar natuurlijk Pokémon Go, maar dit jaar steeg het weer, en waardoor? Joost mag het weten...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:12 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond flikkert spontaan zeehondjes uit haar raam
60 plekken gezakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar geleden een actie (eenzelfde actie waardoor Ede Staal buiten de Top2000 werd gehouden, maar soit), vorig jaar natuurlijk Pokémon Go, maar dit jaar steeg het weer, en waardoor? Joost mag het weten...
Dat zeer zeker. Maar goed, het gaat natuurlijk vooral in die eerste filmpjes om het tonen van de absurditeit van Nederlandse teksten. Niet echt om het maken van goede grappen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is niet grappig in de zin van 'ik lig dubbel', maar ik kan er wel breed om glimlachen vaak.
Nee, want die vind ik ook te hoog staan. Mag van mij ron 1500 wel staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel honderden plaatsen ónder Pokémon.
Hopelijk is dat een troost...
Klopt. Toen ze andere dingen gingen doen dan muziek vond ik het wel een stuk minder trouwens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Maar goed, het gaat natuurlijk vooral in die eerste filmpjes om het tonen van de absurditeit van Nederlandse teksten. Niet echt om het maken van goede grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |