Ik houd van jouw mening.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
één van de weinige goede Nederlandstalige nummers
Komt doordat iedereen in de kramp ligt van Eveliens stemquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoorde mezelf net denken 'hé, er is al een minuut niet gepost, zou mijn internet kapot zijn'
Die is ook behoorlijk verkracht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
je hoort maar bijster weinig van de introtune dit jaar
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik houd van jouw mening.
See what I did there?
Ze zal het wel weer verkeerd gelezen hebbenquote:
Ja, eens.quote:
Wel honderden plaatsen ónder Pokémon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom staat dit boven High Hopes
Correctie, alleen dat vreselijke koningslied was grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind ze echt briljant
Al maken ze wel een hoop nummers definitief kapot voor mij
net wilde er 1 niet leek hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Er staan daar echt vrouwen weg te drijven omdat ze dan eindelijk een kusje krijgen van iemand
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoorde mezelf net denken 'hé, er is al een minuut niet gepost, zou mijn internet kapot zijn'
Had in Annemieke's blok gemogen.quote:
Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel honderden plaatsen ónder Pokémon.
Hopelijk is dat een troost...
*proest*quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Er staan daar echt vrouwen weg te drijven omdat ze dan eindelijk een kusje krijgen van iemand
Als je denkt dat het per definitie grappig moet zijn heb je sowieso het punt van die filmpjes gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Correctie, alleen dat vreselijke koningslied was grappig.
Ja inderdaad, dat viel me gisteren ook al op #epicfailquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
je hoort maar bijster weinig van de introtune dit jaar
Ik heb er op gestemdquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja waarom staat dat fucking Pokemon zo hoog. Ik geloof dat gewoon niet. Een paar jaar terug was er ene hype en stemde iedereen er op, mede door media-aandacht. Nu is die er niet meer en blijft dat nummer maar stijgen. Geloof t niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |