Hoe danquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Barbra Streisand heeft dit jaar met al haar liedjes ook een flinke boost gekregen... en die is niet eens dood
Of het origineel van Radiohead.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:03 schreef MielMonteur het volgende:
Het origineel van Ekseption is beter
Het is dat ik beide versies ken, anders zou ik je niet geloofd hebben, gezien die standaard Fok!-grap over covers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Cover van het gelijknamige nummer van Sting.
Ik vind het juist zijn charme hebben. Mensen die echt hun wekker zetten om in de Top2000 een nummer te horen die ze al zelf in tig uitvoeringen op evenzoveel soorten geluidsdragers hebben en zo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:00 schreef Achterhoker het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de lijst 's Nachts doorgaat
En er trots op.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben. Mensen die echt hun wekker zetten om in de Top2000 een nummer te horen die ze al zelf in tig uitvoeringen op evenzoveel soorten geluidsdragers hebben en zo.
Ook fijn omdat de diepste nachtbrakers tot 5 luisteren en de vroege vogels al om 6 luisteren. Niks mis mee. Ook om het idee dat de top 2000 oneindig doorgaat. Je mist toch altijd wel wat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben. Mensen die echt hun wekker zetten om in de Top2000 een nummer te horen die ze al zelf in tig uitvoeringen op evenzoveel soorten geluidsdragers hebben en zo.
Nooit grappig geweest.quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
je hoort maar bijster weinig van de introtune dit jaar
Geen tijd voorquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
je hoort maar bijster weinig van de introtune dit jaar
SnijtafelGodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |